שעון קיר – אומנות בפני עצמה

תוכן עניינים

ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בבחירת שעון קיר לבית או למשרד. הדבר הראשון שאתה צריך לדעת הוא המראה והתחושה שאתה הולך עליהם.

האם אתה מחפש תחושה מסורתית או מודרנית? תרצה גם לחשוב על גודל החלל, ומה הצרכים שלך. החומר של שעון הקיר שלך יכול לעשות הבדל עצום במראה שלו.

לדוגמה, תקבלו תחושה אחת משעון קיר מעץ ותחושה אחרת ממתכת. המטרה העיקרית היא לחשוב איך זה יראה עם העיצוב הכללי.

אם אתה הולך על מראה עתיק, אז משהו עם עץ או אפילו עץ ממוחזר הוא כנראה ההימור הטוב ביותר. אילו אתה מחפש משהו אלגנטי ומודרני, אולי זה יתאים יותר עם מארז מתכת או פלסטיק.

איך לבחור שעון קיר?

לרוב, שעוני קיר דקורטיביים כוללים עיצוב פשוט ומסוגנן. מטרתם העיקרית היא להיראות טוב ולשפר את עיצוב הבית שלך במקום לספר את הזמן בצורה מדויקת.

זה לא מספיק שהשעון יתאים לסגנון שלך. כדאי גם לשקול גורמים אחרים, כגון גודל, עיצובים ופונקציונליות.

שעון קיר יכול להיות פרקטי ודקורטיבי כאחד. הבחירה הנכונה מסתמכת פעמים רבות על העדפה אישית. אם אתם קונים שעון דקורטיבי לביתשעון קיר מעוצב או למשרד, יהיה עליכם לשים לב לגודל, לפרטי העיצוב ולערכת הצבעים שבחרתם בזמן העיצוב.

הפונקציונליות של השעון תהיה תלויה במיקום שבו אתם מתכננים להציג אותו.

במטבח או בחדר שינה יש צרכים שונים מאשר במשרד למשל. עבור קירות גדולים, חפשו שעונים עם פנים בקוטר של לפחות 20 ס"מ.

שעונים גדולים מגיעים בדרך כלל בצורות פשוטות עם דגש על גודלם. בדגמים קטנים יותר יש בדרך כלל עיצובים מפורטים יותר.

שעוני קיר נועדו להתבלט, בעוד שאחרים מציגים רק את הדרישות החשובות לדיוק. ישנם גם שעוני קיר פונקציונאליים שיכולים לשמש כמערכות אזעקה או אפילו לכלול טיימרים או פונקציות אחרות.

בהתבסס על החדר שבו אתה רוצה להתקין את השעון, בחר עיצוב. 

חלק מהדגמים מגיעים בצורות יוצאות דופן. כמו בעלי חיים או חפצים אחרים שיכולים לשמש גם כעיצוב קיר לחדר ילדים. אחרים בנויים בצורת אובייקטים אחרים, כגון כדור הארץ או מפה מיושנת.

טיפים לרכישת שעון קיר חדש

רכישת שעון קיר חדש עשויה להיות קשה, במיוחד כשיש לך כל כך הרבה אפשרויות שונות. אתה רוצה משהו יפה ופונקציונלי, אבל לפעמים אנחנו פשוט לא יודעים מאיפה להתחיל. זכור את ארבעת השלבים הפשוטים הללו:

1. למה ישמש שעון הקיר –  כאשר אתה יוצא לקניות, חשוב כיצד אתה מתכנן להשתמש בשעון החדש שלך. איפה השעון ישתלב? באיזה חדר או בחדרים בבית יהיה לו מקום? מאיפה החדר המסוים הזה מקבל הרבה שמש ומתי אתה נוטה לבלות בחדר הזה? כל אלה הן שאלות שכדאי לשאול את עצמך לפני שאתה יוצא לקניות לשעון שלך.

2. כמה אני יכול להוציא –  שאלת התקציב חשובה מאוד מכיוון שהיא תעזור לך לקבוע את הסגנון והעיצוב שאתה מחפש. רק הקפד לזכור, עדיף להוציא קצת יותר כסף על שעון קיר באיכות טובה – זה יכול לחסוך לך כסף בטווח הארוך!

3. מהן העדפות הסגנון שלי – בכל הנוגע לשעוני קיר, ישנם מאות סגנונות, עיצובים וחומרים שיתאימו לסגנון האישי שלך. יש הרבה אפשרויות שיעבדו טובשעון קיר גדול בסלון שלכם!

4. בחרו משהו שאתם אוהבים – שעון קיר צריך להיות משהו שאתה גאה להשוויץ בו. 

 

סוגי שעוני קיר

  •  שעון קיר רטרו קיים כל כך הרבה זמן מכיוון שהוא קלאסי. העיצוב הפשוט והקווים הנקיים היו פופולריים כבר למעלה ממאה שנים, והעובדה שקל למצוא אותם -פירושה שתוכלו למצוא אותם בכל סגנון ממסורתי למודרני בכמה חיפושים מהירים באינטרנט.
  • שעוני קיר ייחודיים -רבים מהטרנדים החדשים ביותר לשעוני קיר הם ייחודיים יותר, כאשר חלקם כוללים כל דבר, החל מתמונות שאתה מעלה בעצמך ועד לשעונים שנוצרים באמצעות עץ משוחזר. לרובם יש סגנונות שהם בהחלט מודרניים, אך עדיין משתלבים היטב בעיצוב הבית המסורתי. 
  • שעוני קיר מעץ – יש שעון קיר מעץ שיתאים לכל סגנון ותקציב. בין אם אתם מחפשים אופציה משתלמת או משהו יותר בזבזני. מהקסם הכפרי של עץ משוחזר ועד הפשטות האלגנטית של במבוק טבעי, אתה בטוח תמצא בדיוק את מה שאתה צריך כשזה מגיע לשעוני קיר מעץ. של עץ משוחזר, אז שעוני קיר משובצים הם דרך מצוינת להוסיף נופך כפרי לבית שלך, ואין מחסור בסגנונות ואפשרויות! 
  • שעון קיר ממתכת – שעוני קיר ממתכת הופכים פופולריים יותר ויותר עם השנים. שעוני קיר ממתכת הם אופציה מצוינת מכיוון שניתן למצוא אותם בהרבה סגנונות, צורות, גדלים וצבעים-כך שצריך להיות אחד שיתאים לצרכים שלך. מהמראה המודרני של נירוסטה מוברשת ועד למראה הקלאסי של ברונזה עתיקה, אין גבול למה שתוכל למצוא כשמדובר בשעוני קיר מתכת.

משלוח חינם מאמזון

בקנייה מעל 49 דולר תהיו זכאים למשלוח חינם מאמזון.

*מומלץ לסנן את המוצרים לפי זכאות למשלוח חינם.