תמונות מתכת – הלהיט החם של עולם העיצוב

תוכן עניינים

תמונות מתכת היא תוספת יפה ומיוחדת לכל חלל בית או עבודה. העושר והעומק של הצבע בשילוב עם האיכות הרפלקטיבית של החומר גורמים לו להתבלט בכל סביבה.

אומנות קיר ממתכת מתייחס לכל סוג אמנות העשוי מתכת, כגון פסלים, שעונים, בתי מנורות מעוצבות ועוד.

ניתן לחבר אומנות קיר ממתכת לקיר המותקן על לוח או לתלות אותו על הקיר באמצעות חוטים.

בתקופה האחרונה צץ להיט חם מאוד בעולם העיצוב שנקרא תמונות מתכת. האמן יוצר את קווי המתאר של התמונה ממתכת עם מסגרת ממתכת.

דמיינו תמונה של יונק דבש אשר מקורו נמצא בתוך הפרח והכל ממתכת (רואים רק את קווי המתאר של התמונה וכל השאר נקי עם הרקע של הקיר עליו הוא יושב).

תמונות מתכת תמונות מתכת לתלייהיצירות אומנות ממתכת

אמנות קיר ממתכת מגיעה בצורות רבות. החל ביצירות אמנות מתכת צבועות וכלה בעיצובים מודרניים יותר המשלבים מתכת וחומר נוסף. אמנות קיר ממתכת יכולה לנוע בין יצירות עם רק כמה אלמנטים ליצירות אמנות מתכת גדולות ומקושטות במיוחד.

אז למה לבחור תמונות מתכת על פני ציור רגיל?

היתרון הגדול של תמונות מתכת הוא שהן ניתנות להתאמה אישית. כך כל אחד יכול למצוא לעצמו, את היצירה המושלמת המתאימה בדיוק עבורו.

ניתן ליצור קשר עם ספקים לשלוח תמונה ולבקש מהם ליצור את התמונה בתמונת מתכת חדשהתמונות מתכת מיוחדות וייחודית.

יתרון משמעותי נוסף בתמונות מתכת על פני תמונות מחומרי גלם אחרים הוא שהמתכת היא חומר יותר חזק ונוקשה מבד או עץ. קל לנקות אותו במקרה של הצטברות אבק, וחייו הם אינסופיים, מה שהופך אותו לעיצוב נצחי.

ישנם עוד הרבה יתרונות קטנים לאומנות קיר ממתכת:

  1.  כאשר משנים את העיצוב הכללי של החדר קל מאוד להתאים את תמונת המתכת למקום חדש. תמונות מתכת גם יכולות להתאים למגוון רחב של סגנונות עיצוב ולכן הן רב שימושיות.
  2. מגוון רחב של עיצובים וצבעים – בלתי נגמר.
  3. יחסית זול וניתן להתאמה אישית.
  4. עמיד וקל לניקוי.
  5. מעורר את הדימיון – בגלל שמדובר בתמונה שנוצרה לפי קווי מתאר הדימיון יכול להשתולל. 

סוגי אומנות קיר ממתכת והמיקום המומלץ שלהם

היום הרוב מכירים את התמונות מתכת שמיוצרת על ידי חיתוך קווי המתאר בלייזר. ישנו סוג נוסף של אומנות קיר ממתכת שכן נמצא בהרבה מאוד מקומות אך פחות מוכר בישראל:

  1. הדפסה על מתכת – סוג זה של תמונות מתכת הוא פשוט יותר ומתאים כאומנות קיר לחדר ילדים ונוער, עיצוב חדר שירותי האורחים, חדרי משחקים. הדפסת תמונות מתכת משמשת בהרבה מאוד פאבים, מסעדות. תמונת מתכת כזאת מייצרים על ידי לקיחת דף מתכת בגודל הנבחר והדפסה ישירה של תמונה על המתכת.

      2. תמונת קווי מתאר – אומנות קיר ממתכת מקווי מתאר נוצרות על ידי חיתוך בלייזר של אילוסטרציה שנעשתה במחשב. אומנות קיר זאת מתאימה להרבה מאוד מקומות אבל נחשבת יוקרתית יותר. ניתן לשלב אותה בסלון, בחדרי עבודה (הולכת בצורה מושלמת עם ריהוט עץ מלא), חדרי שינה ועוד.

טיפים לניקוי קישוט קירות מתכת

  1. ניקוי בעזרת לחץ אוויר – בגלל שאבק הוא הלכלוך העיקרי שמצטבר על תמונות מתכת ניתן לנקות אותן בקלות בעזרת לחץ אוויר. ניתן לרכוש מיכלים שמכילים אוויר דחוס בחנויות מחשבים.
  2. מטליות יבשות – על מנת לנקות את האיזורים הישרים בתמונה ניתן פשוט לעבור עם מטלית יבשה על התמונה, מומלץ לא להרטיב את המטלית על מנת שלא תווצר חלודה עם הזמן.
  3. מברשת לניקוי אבק – פשוט לעבור על התמונת מתכת ולהוריד את האבק.
תמונות מתכת מקצועיות תמונות מתכת לתלייהתמונות מתכת מיוחדות

משלוח חינם מאמזון

בקנייה מעל 49 דולר תהיו זכאים למשלוח חינם מאמזון.

*מומלץ לסנן את המוצרים לפי זכאות למשלוח חינם.