אומנות קיר לחדר ילדים

תוכן עניינים

אם הגעתם לאתר זה, סביר להניח שאתם בפתחה של התלבטות חדשה הנוגעת לחדר ילדכם. רוצים לדעת איך להשתמש באומנות קיר לחדר ילדים בצורה נכונה?

בחרתם צבעי ארונות לחדר השינה שלכם, המטבח כבר עומד על תילו, וחדר הילדים עוד במעמד שיקול דעת.  אתם רוצים משהו צבעוני אך לא מדי. משהו רגוע אך שמח ומה שלא יהיה אתם תוהים מה הילד או הילדה יאהבו ומה ישמר את האופי שלהם בדרך כזו או אחרת.

הצבעים, הגוונים, עוד עומדים על סף הבלבול ואינכם יודעים אם לתת את היד לנגר המוכשר שיבנה את חדרו של הרך הנולד בכחול עם ידיות צבעוניות או בצבע ניטרלי יותר שיתאים גם להמשך.

אז אנו מציעים שנתחיל לדמיין את החדר המושלם וניתן לו את האפשרות לקרות בין כתלי ביתכם. את הדרך נעשה בהיכרות פתוחה עם כמה סוגי אמנות קיר שיוכלו לשדרג את נראות החדר של ילדכם בדרך ייחודית.

אז איך בוחרים אמנות קיר לחדר ילדים?

בחירת אמנות תמיד תהיה תהליך המצריך מחשבה ויצירתיות, תהליך זה תלוי בתקציב שלכם אך בסופו של דבר עדיף להשקיע קצת יותר ולהיות מרוצים מהבחירה ולא להתפשר בגלל התקציב.

אומנות קיר לחדר ילדים היא דבר שמשתנה במהלך השנים ולכם ההמלצה שלנו היא לשתף את הילד בתהליך הבחירה, להגדיר תקציב עם תקרת גג ולחפש בעיקר דברים שאפשר להוריד בקלות מהקיר.

כאשר החלטתם שאתם מתחילים את החיפוש אחר אמנות הקיר היצירתית לחדר הילדים שלכם, התחילו עם שיחה עם ילדכם והבינו מה מעניין אותו. לאחר מכן שבו איתו על המחשב ותנסו להבין מה הכיוון שהוא אוהב יותר. אחרי שהחלטתם על הסגנון והכיוון ניתן להזמין באינטרנט במחירים זולים יותר.

סוגי אמנות קיר

ישנן כמה סוגי אמנות קיר לחדר ילדים, אספר לכם על השלושה סוגים הכי מקובלים לחדר ילדים. אפרט בנוסף מה יהיו היתרונות והחסרונות בבחירת כל אחד מסוגי האומנויות לחדר הילדים הייחודי אותו אנו רוצים ליצור, הן מבחינת הנראות והן מבחינת העלות.

תמונות קיר –  ניתן לומר שעיצוב חדר ילדים על ידי תמונות קיר אפשרי בכל תקציב, ישנן אינספור גלריות במחירים מגוונים ואףאומנות קיר לחדר ילדים פוסטרים רבים שניתן לרכוש בקלות באתרים נגישים. כשהילד גדל, יהיה זה בדיוק הזמן להחליף את התמונות. תמונות הקנבס לתינוקות כבר פחות רלוונטיות? ביתר קלות תוכלו לרענן את החדר ולקשט אותו עם תמונות קנבס לחדר ילדים בוגר יותר.

את המרכיבים הכבדים כארון, מיטה ושידה תוכלו לבחור בגוונים קלאסיים שיתאימו לאורך שנים ולהתאים את החדר לתהליך הגדילה וההתפתחות של הילד דרך תמונות הקיר.

כך שאם תצאו מהמסגרת, תוכלו גם למצוא תמונות ללא מסגרת או להרכיב קיר אמנותי מרשים ביותר מתמונות הבאות בזוג או אם יש לכם את השטח המתאים לרקום יצירת מופת של ממש מתמונות שהן כביכול בסך הכל תמונות אך יותירו כל עובר אורח צמא לקיר מקפיץ שכזה.

טפטים לקיר עד לא מזמן הדרך להבלטת חלקים בחלל הבית ובפרט בחדר ילדים הייתה דרך צביעתם, כיום נראה עוד ועוד אנשים מתמכרים לעיצוב קירות חדרי הילדים דרך טפטים אשר מפלסים דרך מהירה יותר אל התוצר הרצוי, בפחות זמן ולרוב גם במחיר זול הרבה יותר. את הטפט תוכלו לבחור מתוך שלל אופציות והדמיון שלכם יוכל לנוח בידיעה שמה שאתם רואים מול עינכם יהיה על הקיר כמו שהוא ללא הפתעות מיותרות. כמו כן טפט קיר בשונה מתמונות קיר יוכל לחפות לכם ביתר קלות את הקיר כולו במידה ותרצו.

ישנם כמה סוגים של טפטים:

טפט נייר – הינו הבסיסי ביותר והנפוץ ביותר, העשוי משכבת נייר המודבקת לקיר עם שכבה של דבק מעליה. אפשרויות העיצוב של טפטים מנייר הן כמעט אינסופיות ומחירו עממי ביותר. תוכלו להזמין טפט בעיצוב אישי מבית דפוס ולהדפיס כל דבר שתחפצו במחיר הוגן בהחלט. מצד חסרונותיו טפט נייר לקיר אינו עמיד למים, ולכן ייהרס בקלות אם תנסו לנקות אותו בסמרטוט רטוב, בנוסף לכך לאחר זמן מה טפט הנייר שתתלו בחדר ילדכם יתבלה וייהרס ותצטרכו להחליפו בחדש. מצד שני תהיה זו הזדמנות טובה לדון עם הילד שגדל איזו דמות הוא מעריץ הפעם ואילו צבעים הוא רוצה שיפארו לו את החדר ולהחליף.

טפט מבד לא ארוג (נון וובן) – דומה בנראותו לנייר טפט פשוט אך איכותי יותר ומחזיק לאורך זמן. כיום רובם מתחילים לייצר טפטים מן הסוג הזה כך שבמידה והחלטתם ללכת על עיצוב החדר על ידי טפט תוכלו לשאול את המוכר או לבדוק בהגדרות הטפט מטה את סוגו וטיבו.  טפט מבד לא ארוג הוא בעל מגוון עיצובים כמו טפט הנייר, מחירו מעט יקר יותר אך לא בצורה משמעותית. מבחינת חסרונותיו , בדומה לטפט נייר הוא אינו עמיד במים וחומרי ניקיון אף עלולים להורסו כך שכדאי לשמור עליו כדי שהוא יוכל לשמור על עצמו ואיכותו ולנגבו במגבון בעת הצורך.

טפט שעם טפט זה עשוי מחומרים טבעיים, {לוחות שעם דחוסים) היוצר מראה טבעי ביותר. מצד אחד הוא יתאים למראה המודרני ולחילופין לעיצוב הכפרי גם כן. אין אפשרות להדפסה על טפט העשוי משעם כך שאם אתם רוצים לקנות טפט שיעביר לכם ציור ענק לחדר הילדים אין זאת האופציה המתאימה עבורכם. בנוסף לכך טפט זה הוא משמעותית הטפט היקר ביותר מכל השאר.

טפט PVC – יריעה המיוצרת מחומר הנקרא פוליויניל כלורידי. טפט זה הוא העמיד ביותר למים וקל מאד לניקוי, עם זאת מגוון העיצובים מצומצם ואין אפשרות להדפיס בעיצוב אישי.

3. ציורי קיר – ציורי קיר מהווים אלמנט אטרקטיבי ביותר בעיצוב חדר ילדים, כמו גם ייחודיות החדר תהיה מובהקת מאחר שאין ציור הנעשה במעשה יד דומה במדויק למשנהו. האפשרויות הן אינסופיות, תוכלו לבחור את הגוונים הספציפיים שתרצו, וליצור כל דמות, חפץ או שרבוט שיעלה על רוחכם.  תוכלו לבחור לבקש ציור בתלת ממד או לחילופין גרפיטי שמתאים לאופי ילדכם, לצייר על הקיר כולו או בחלקו האמצעי בלבד. רק תזכרו לפני תחילת העבודה לבקש מן המאייר סקיצה דרכה תוכלו פחות או יותר להבין האם אתם משדרים על אותו הגל קודם תחילת המסע שלכם יחד בחדר הילדים.

אחד מן היתרונות היותר בולטים בבחירת ציור קיר הוא היכולת לשתף את הילד לא רק בבחירת הנראות אלא גם פיסית בתהליך יצירת ציור הקיר בשיתוף פעולה עם האמנים האדיבים שהבאתם. כך שאם חשובה לכם הנראות המדוקדקת תוכלו לתת לו לצבוע רק את החלקים הרחבים המסומנים של הציור ואת השאר ישלים המאייר. הקיר יהיה משותף בבחירה וביצירה עצמה מה שיקנה לילד את האפשרות להיכנס כל פעם לחדרו ולהביט בגאווה על יכולותיו.

שיתוף הילד בדרך אל ההחלטה

החדר הוא עולמו האישי והפרטי של הילד. הישר מהשלב הראשון להתפתחותו, הוא שם לב לפרטים הקטנים גם באותה העת בו אנו איננו שמים לב להתבוננותו. תמונות קיר, טפטים וציורים יכולים להפוך את הבילוי של ילדכם לכיפי יותר ולגרום לו לקשר בין עצמיותו לחדרו שעשו בשבילו.

חשוב לזכור בתחילת כניסתכם לתהליך עיצוב קירות החדר, כי אופי וחינניות מסוימת הולכים להעביר את זמנם שם. על כן ככל שתשתפו את ילדכם בתהליך כך הוא יעריך ויהנה יותר מן התוצר ובדרך לתוצר תרוויחו לא פחות היכרות עם דרכי המחשבה שלו ויצירתיותו.

בפתיחותכם החלטתם לתת לקירות לדבר, להעביר חוויה, ססגוניות וייחודיות. בו בעת תוכלו לתת לאמנות אמיתית לדבר כאשר הילד יבטא את השקפותיו ודעותיו וירגיש חלק מן המציאות הפרטית שהוא רוקם בחדרו. שהותו שם תהפוך לאחרת כאשר הוא יראה עצמו שם מבעד, מבעד לקירות המדברים שהוא בחר.

משלוח חינם מאמזון

בקנייה מעל 49 דולר תהיו זכאים למשלוח חינם מאמזון.

*מומלץ לסנן את המוצרים לפי זכאות למשלוח חינם.