איך בוחרים אומנות קיר לבית?

תוכן עניינים

מזל טוב, נכנסתם לבית חדש! לאחר ההתאקלמות, ומיקום כלל הרהיטים הנחוצים והסטנדרטיים, תוכלו להתפנות לדבר החשוב באמת – עיצוב הבית והתאמתו לאופייכם ולטביעת העין שלכם. בין אם אתם חובבי סגנון כפרי, מודרני, נקי או אורבני, מוטלת עליכם מטלה חשובה למדי בעת הזו, והיא, מיקום כלל האביזרים הדקורטיביים שימצאו בחלל הבית. במאמר זה נסביר איך בוחרים אומנות קיר לבית ומה השלבים לבחירה זאת.

מעל לכולם – תמונות הקיר

מבין שלל האביזרים אותם תרכשו ותציבו בסלון, בחדר השינה ובמקומות נוספים, בהם שידות, עציצים, פסלים ועוד, עולה אביזר אחד ומתגלה אשר תופס את העין באופן הבולט ביותר – תמונת הקיר.

הסיבה העיקרית שבגינה תמונת הקיר היא האביזר החשוב והבולט ביותר בבית הוא המיקום. בעוד אביזרים רבים מונחים על גבי רהיטים, ולעיתים אף על הרצפה, התמונה ניצבת על גבי קיר חלק, מה שמבליט אותה באופן ייחודי. נקודה זו מתחזקת כאשר אנו מדברים על תמונות גדולות, מקרים בהם התמונה תופסת את כל תשומת הלב של הבוחנים.

אז איך בוחרים תמונת קיר לבית?

ראשית כל, עליכם לבחור תמונה אשר תהא בסגנון אליו אתם מתחברים, לצד היותה מתאימה למראה ולעיצוב הכללי של הבית. לשם המחשה, בחירה במיקום של מספר תמונות באזור בו מצויים רהיטים רבים, יכולה ליצור עומס משמעותי על אזור מסויםאיך בוחרים אומנות קיר לבית? בבית, ומשכך, לשוות לו מראה מבולגן, גם תחת סדר מופתי.

דוגמה נוספת היא בחירת המסגרת של התמונה וצבעיה. ברור לכולנו כי תמונה לא יכולה לנגוד באופן מהותי את הקו העיצובי של הבית, וכך גם לא המסגרת. משכך, עלינו לוודא כי התמונה מתאימה לסגנון העיצובי של הבית. אולם, לשם יצירת מבנה בחירת תמונת קיר לסלון אידאלית, להלן השלבים, צעד אחר צעד, בדרך לתמונה המושלמת.

שלב ראשון – בחירת התמונה

בין אם מדובר על צבע, תמונת נוף או אווירה, איור פשטני למדי או דמויות מסוימות, עליכם לבחור את תוכנה של התמונה. לעניין זה עליכם להיות מדויקים וקונקרטיים – משכך, כאשר אנו בוחנים תמונות, עלינו להשוות בין מספר מצומצם של אפשרויות שאהבנו, ולא להתחיל את הליך הסינון מבין עשרות או מאות תמונות, שכן הדבר יביא לבלבול וייאוש.

שלב שני – גודל התמונה

גודלה של התמונה משמעותי, במיוחד לאור העובדה שזו נכנסת, מעבר למסגרת שלה, אל מסגרת הבית. הקירות, הרהיטים הסובבים אותה, חלונות ועוד, יכולים להשפיע על המראה עיצובי של הבית. משכך, יש להתאים את גודל התמונה למיקום שבו אנו רוצים להציבה.

לאור העובדה שמדובר על טביעת עין אישית, יש להציב את התמונה, או עצם אחר בגודלה, על גבי הנקודה בה אתם מעוניינים למקם את התמונה. ככל שמדובר על חלל הסלון, אתם יכולים לבחור תמונה שתהיה בעלת נוכחות, ולחילופין, להציב מספר תמונות אחת ליד השנייה, כאשר ההמלצה היא להציב לכל הפחות 3 תמונות בעלות קו עיצובי זהה.

שלב שלישי – סוג התמונה

בעוד בעבר תמונות נתפסו בעינינו כהדפסת תמונה על גבי דף ומסגורו, כיום יש מנעד אפשרויות רחב להפליא. בין היתר, ניתן להדפיס תמונות קנבס, פרספקט, פוסטרים ממוסגרים ועוד, זאת בהתאם להעדפתכם האישים.

 

תמונות מתכת

אם תשאלו אותנו, ההעדפה של מרבית בתי האב, וסוג התמונות אשר ממצבות עצמן כטרנד שאינו נגמר, הן תמונות המתכת.

ראשית, לאור העובדה שהן עשויות חומר קשיח, אין מקום לחשוש מנפילה או מפגם, שכן לאלו תקופת עמידות ממושכת. כמו כן, תמונות אלו ניתנות לכל עיצוב אשר יעלה על רוחכם, לצד גדלים ותצורות שונות של העיצוב הפנימי. לבסוף, נציין כי תמונות אלו מגיעים בצבעים ניטרליים למדי, הם צבעי המתכות, מה שיכול להקל משמעותית על התאמתן לחלל הבית, ויצירת נקודה דקורטיבית מעלת השתאות.

למגוון תמונות מתכת לחצו כאן.

אז איך בוחרים אומנות קיר לבית

כפי שציינו לעיל, הליך בחירת התמונה לבית הוא אחד השלבים העיצוביים המכריעים ביותר. משכך, ככל שתקפידו על שלושת השלבים לבחירת התמונה, הם בחירת התמונה, גודלה וסוג ההדפס, תוכלו לבחור בפריט העיצובי המתאים ביותר עבורכם.

ככל שאתם מעוניינים לבחור בקו עיצובי חדשני ומעניין, אשר יקל עליכם במיקום התמונה ואף ישמור על התמונה ואיכותה לאורך שנים, ההמלצה היא בחירה בתמונת מתכת. אלו בעלות עמידות גבוהה, מגוון רחב של צורות ועיצובים וניטרליות ביחס לצבעי הבית, מה שמאפשר עיצוב אידאלי בעבור כל חלל.

משלוח חינם מאמזון

בקנייה מעל 49 דולר תהיו זכאים למשלוח חינם מאמזון.

*מומלץ לסנן את המוצרים לפי זכאות למשלוח חינם.