איך לבחור אמנות לחדר ילדים

תוכן עניינים

בחירת אמנות לחדר ילדים יכולה להיות קשה, אבל יש כמה דברים שכדאי לזכור בעת קבלת החלטה זו. ישנן אפשרויות רבות ושונות של סגנונות וצבעים שונים. מציאת סגנון מרכזי שמתאים לילדים שלך ולאישיות שלהם הוא המפתח. קראו את הטיפים הבאים על מנת לבחור נכון יותר את האמנות לחדר הילדים שלכם

טיפים שכדאי לעקוב אחריהם לפני קניית אומנות לחדר ילדים:

  1.  גלה באילו דברים מתעניין הילד שלך. חוברת קומיקס? ברווזים ועופות מים אחרים? זה יעזור לך לקבוע את הנושא הכללי או הצבעים שאתה צריך לחפש ביצירה הבאה שלך!
  2. הקפד לחשוב על הגודל של האמנות הקיר שאתה מחפש. כמה גדול זה יהיה על הקיר? כמה מקום אתהתמונות לחדר ילדים רוצה למלא? אולי אתה מחפש משהו קטן, או אולי אתה רוצה כמה הדפסים גדולים שממלאים כמעט קיר שלם! הכל תלוי בסוג החדר שיש לך, אז קח מידות, וקח את זה בחשבון.
  3. תקציב – קבע תקציב מראש ואז חפש פריטים בטווח המחירים שלך. אתה לא רוצה לחרוג מהתקציב כשאתה קונה אומנות לחדר ילדים! אל תוציא יותר מדי רק בגלל שאתה רוצה משהו גדול וטוב יותר מכל השאר בחדר. במקום זאת, מצא משהו שמתאים לילד שלך ולסגנון שבחרתם יחד.
  4. לבסוף, מצאו משהו שלדעתכם יהיה יפה ומעניין עבור הילד או הילדים בביתכם. אמנות קיר לחדר ילדים יכולה להיות בדיוק הדבר שהם צריכים כדי להחיות את עולמם עם דמיון

איזו סוג אמנות קיר כדאי לי לחדר ילדים?

אומנות קיר היא חלק חשוב מחדר של כל ילד, כי זה נותן לילד משהו להסתכל עליו כל יום. חשבו על איך אתם מרגישים כשאתם רואים את התמונה האהובה עליכם בכל יום, או אם ילדכם ראה את הגיבור או הדמות המצוירת האהובה עליו על הקיר. זה יכול להיות מאוד טיפולי ומנחם, ולכן זה יכול להיות תוספת כל כך נפלאה לחדר של כל ילד. ישנם מגוון אפשרויות וסגנונות לבחירה כאשר בוחרים אמנות קיר לחדר ילדים.

כיצד לבחור את הסגנון הנכון של אמנות?

עיצוב קיר בחדרי ילדים הוא דבר נהדר כי זה נותן להם משהו מנחם ותרפי להסתכל עליו כל יום.

זכור את ערכת הצבעים של החדר שלהם. האם הם צבעוניים? האם הם תוססים? האם הנושא המרכזי של החדר הוא כלבים או דינוזאורים? זה חשוב לקחת בחשבון כי אתה לא רוצה יצירות אמנות צבעוניות מדי עבור ילדים שעלולים לפחד מצבעים גדולים ונועזים! כדאי גם לבדוק איזה סגנון יש לפריטים האחרים בחדר, כמו הסדיניםעיצוב מיוחד לחדר ילדים והקישוטים. זה יעזור למקד את הבחירות שלך!

כלול סוגים אחרים של אמנות בחדר. אמנות קיר היא תוספת נהדרת לכל חדר ילדים מכיוון שהיא מהווה רקע מעניין לתמונות או לדברים אחרים שילדים אוהבים! עם זאת, אם תוסיף יותר מדי אמנות קיר, זה עלול להסיח את הדעת מדברים אחרים בחדר, כגון צעצועים.

קנה באינטרנט עבור אמנות הקיר של הילדים שלך. יש כל כך הרבה אתרים שונים שמוכרים יצירות אמנות וקישוטים לחדרי ילדים, ורובם שולחים הכל ישירות אליכם ללא עלות נוספת! זה עושה את זה יותר נוח כי אתה לא צריך לדאוג לשאת יצירות אמנות גדולות וכבדות לתוך הבית שלך. תוכלו אפילו להזמין כמה מדבקות קיר שיעניקו לחדרי ילדים צבע נאה מבלי לשבור את הכיס. יתרון נוסף של רכישה באינטרנט הוא שתוכל לבחור יחד עם הילדים.

אילו סוגי אמנות קיר טובים לחדר ילדים?

אתה עשוי להיות מופתע כמה סוגים שונים של אמנות קיר יש שם בחוץ. יש הכל, החל מציורים ואמנות, פאזלים ואפילו פוסטרים ומדבקות! זה יכול להיות קשה להחליט איזה סוג אתה צריך לקנות לחדר של ילדך, אז הנה כמה סוגים שונים של אמנות קיר ואיך הם ייראו בחדר.

פוסטר ומדבקות: הם נהדרים לחדרי ילדים מכיוון שניתן לקשט אותם במהירות ובקלות, והם מגיעים בגדלים וצורות שונות! אתה יכול להשיג פוסטרים שנראים בדיוק כמו הדמויות מהתוכניות המצוירות או הסרטים האהובים עליהם, או שאתה יכול להיות יצירתי ולגרום לחדר שלהם להיראות כמו עולם תת-מימי עם כמה מדבקות של דגים, צמחים ותמנונים.

הדפסי קנבס: אלו יצירות אמנות גדולות שבדרך כלל עושות נגיעות נהדרות בחדר מכיוון שהן מכסות חלקים גדולים של שטח הקיר! זה יכול להיות ממש מגניב להשיג יצירת אמנות לחדר התינוק שלך שמראה כמה מהחיותאומנות יחודית לחדר ילדים האהובות עליהם או דמויות מצוירות. זה באמת יחייה את עולמם!

הדפס קיר/ מדבקה תלת מימד: היום בעזרת הטכנלוגיה החדשה ניתן אפילו להדפיס על קירות. תוכל ליצור משהו ייחודי לילד שלך עם הדפסה ישירה על הקיר או מדבקה תלת מימד של ספארי עם בעלי חיים שיפתח לילדים את הדימיון ועולם חדש ומופלא.

מסגרות: מסגרות הן דרך קלה להכניס צבע וסגנון לקיר מבלי להדביק קישוט או אמנות חדשים! הם גם נהדרים כי הם לא צריכים להיות רק על מסגרות. אתה יכול להשיג אותם בכל הצורות והצבעים, כך שתוכל למצוא את המושלם שמתאים לחדר של ילדך!

ציור / אמנות מקורית: אלה נהדרים מכיוון שהם יצירות אמנות גדולות המייצגות אמירה. אתה יכול לקבל אותם בצבעים או דפוסים דומים כדי להכניס קצת חיים לחלל קיר משעמם אחרת. הם באים בצורות ובגדלים שונים, אם יש לך הרבה שטח קיר, ללכת עם ציור גדול היא אפשרות מצוינת.

אמנות קיר יכולה ליצור או לשבור את המראה של חדר של כל ילד, ולכן זו החלטה די חשובה לקבל. הקפידו לבחור משהו שיכניס צבע ואופי לחדרם.

משלוח חינם מאמזון

בקנייה מעל 49 דולר תהיו זכאים למשלוח חינם מאמזון.

*מומלץ לסנן את המוצרים לפי זכאות למשלוח חינם.