איך לעצב את הבית שלך בתקציב נמוך

תוכן עניינים

כולנו יודעים שלקשט את הבית שלך יכול להיות יקר, אבל זה לא חייב להיות! הנה כמה תשובות לשאלה איך לעצב את הבית שלך בתקציב נמוך ?

שימו לב למבצעים

אחד הדברים הטובים ביותר שאתה יכול לעשות כדי לחסוך כסף על הקישוט שלך הוא לשים לב היטב למכירות. הכנס להרגל לבדוק בקביעות בחנויות אם יש פריטים חדשים שעשויים לעבוד בביתך, והמתן בסבלנות עד שתהיהשימו לב למבצעים להם מבצע. לעתים קרובות פריטים עוברים ממחיר מלא לחצי הנחה או יותר! בכל הנוגע לרהיטים, תמיד כדאי לבדוק מכירות עיזבון כי כל דבר שנחשב ל"וינטג'" הוא בדרך כלל זול וייחודי לחלוטין.

השקיעו ברהיטים שתאהבו

איכות על פני כמות! אתה לא צריך למלא את הבית שלך בטונות של פריטים כדי שזה ייראה טוב – חתיכת אמירה אחת יכולה באמת להפוך חדר. המפתח כאן הוא להשקיע במשהו שאתה אוהב ולעולם לא ימאס ממנו, בניגוד לקניית שלל דברים שלא ממש מדברים אליך.

תאיר את זה!

דרך נוספת לגרום לבית שלך להיראות מסוגנן מבלי לבזבז המון כסף היא על ידי השקעת גוף תאורה באיכות גבוהה. זה לא משנה באיזה סוג של נורה אתה משתמש אם המתקן עצמו לא אטרקטיבי – זה צריך להיות פריטהשקיעו בתאורה אחד שלא עובר מעיניו! אתה יכול גם לקבל מספר מתקנים או מנורות שמחמיאים זה לזה בכל החלל עבור מצבי רוח שונים.

הלבישו את הקירות שלכם

כמה דרכים לתבל את הקירות שלך מבלי לבזבז טונות של כסף הן לרכוש מדבקות קיר או לצבוע אותו בצבע שאתה אוהב. צביעת הקיר בצבע שמחמיא לשאר העיצוב שלך היא דרך נוספת לגרום למקום שלך להיראות מודרני יותר. יש גם הרבה עשה זאת בפינטרסט עבור מדבקות וצביעת הקירות בבית מבלי להוציא הרבה כסף.

שמור על זה נקי

דרך אחת לוודא שאתה לא מוציא יותר מדי כסף היא לשמור על הכל נקי. זה לא אומר להיפטר מכל הפריטים שלך, אלא רק לזכור תקציב כדי לעקוב אחר כמה אתה מוציא. נגב את טביעות האצבעות לאחר כל שימוש כדי לשמור על הברק הזה, והקפד על כל חלק יפהפה כדי שיישאר שלמים.

בקר בשווקי פשפשים מקומיים

שוקי פשפשים הם מקום מצוין למצוא בו פריטים ייחודיים במחירים נמוכים. לעתים קרובות אתה יכול למצוא רהיטים, ביגוד, או אפילו עיצוב הבית שחיפשת. מכירות נדל"ן הן גם נהדרות עבור סוגים אלה של החזרות מכיווןבקרו בשווקי פשפשים שרוב האנשים לא יוכלו לדעת אם משהו הוא וינטג' מבלי לבדוק אותו. מכירת עיזבון היא ההזדמנות המושלמת לקנות פריטים איכותיים במחיר סביר מכיוון שהאדם שמכר אותו הרגע נפטר ומשפחתו אולי תרצה להיפטר מכל מה שאספו בזמן שיקירם חי.

עצב חדר אוכל אלגנטי בזול

אחד ההיבטים הקשים ביותר בעיצוב הבית הוא להחליט איך אתה רוצה שהוא ייראה, וביצוע התוכנית תוך עמידה בתקציב שלך. הנה כמה טיפים לעיצוב חדר אוכל אלגנטי בזול! חפש רהיטים בחנויות מוזלות, חנויות יד שניה. כדאי להימנע מהוצאת יותר מדי כסף על פריטים דקורטיביים אם אתם מנסים לחסוך כסף – השתדלו לא להוציא יותר מ200 שקל לכל פריט לכל היותר. אם אתה רוצה משהו מפואר יותר, מצא דרכים לקשט את החלל שלך עם פריטים בחינם שכבר נמצאים בבית שלך. תופתעו לגלות כמה פריטים תוכלו להשתמש שמסתובבים ומשנים את המראה של חדר האוכל שלכם! מפתח נוסף לחיסכון בכסף הוא קנייה יד שנייה. לדוגמה, נסה לקנות בשווקי פשפשים פריטים ייחודיים שעדיין נראים טוב ומרגישים כמו חדשים מבלי לבזבז הרבה כסף. בדרך זו, לא תצטרכו לדאוג לשבירת שום דבר בבית – כי אם זה יתפרק אחרי כמה שנים, לא נורא!

מציאת אמנות קיר בסגנון

על מנת למצוא אמנות קיר בסגנון, מבלי לבזבז יותר מדי כסף, עבור אל מדור החיסול של חנות או חנות אאוטלט. בחנויות אלה יש בדרך כלל הרבה מוצרים במחיר נמוך יותר. הם גם מקום מצוין למציאת מותגים שאולי לא הכרתם! אתה יכול גם למצוא מבצעים מעולים על פריטים שנשארו על ידי לקוחות קודמים. חנויות מסוימות מציעות הנחות אם אתה קונה מעל כמות מסוימת של פריט, וזה מושלם עבור בעלי מלאכה חופשיים! דרך נוספת לקשט את הקירות שלך היא באמצעות מילים מצוירות. זה יכול להיות ממש אישי ולעזור לך לבטא את האישיות שלך בחדר מבלי להוציא הרבה כסף. אתה יכול אפילו לצבוע את זה בעצמך! רק תדאג לחכות מספיק זמן ייבוש לפני תליית משהו על הקיר.

אם אתה מחפש לקנות פריטים חדשים, נסה לקנות באינטרנט כי יש כל כך הרבה אפשרויות ייחודיות שם בחוץ, שלא תמצא בחנות! אמנם זה עשוי לעלות יותר מסתם כניסה לחנות מקומית, אבל זה שווה את זה כאשר משווים מחירים עם חנויות שיש להן מיקומים פיזיים. אז חפשו ותראו איזה סוג של מבצעים תוכלו להשיג באינטרנט! כאשר כל השאר נכשל, השתמשו בשילוב של העצות הללו והגיעו לפתרון יצירתי שישמור על התקציב שלכם תוך כדי מתן חדר אוכל אלגנטי ואלגנטי שתמיד רציתם.

משלוח חינם מאמזון

בקנייה מעל 49 דולר תהיו זכאים למשלוח חינם מאמזון.

*מומלץ לסנן את המוצרים לפי זכאות למשלוח חינם.