תוכן עניינים

קירות ביתכם, מה הם אומרים, מה הם משדרים? ועל מה אתם בוהים את עייפותכם כשאתם חוזרים אל הבית? ובעודכם דנים על שינויים שאתם רוצים לעשות כדי לשבת רגל על רגל במקום שישרה עליכם חום ורוגע, ומדפדפים בין דפי הצימרים האהובים עליכם ומחכים רק לחופש שיבוא ולריח השקט במרפסת שיגיע אחרי יום סוער, אני כאן כדי להצביע על דרך להביע את החופש הזה אצלכם בבית.

אמנות קיר מעץ, היא כזו המוכרת לנו מפעם, מתמונות רחוקות או מרגעים של נחת בחופש נעים שלקחנו.

אני מזמינה אתכם אל נעימות וחום, לבחון איתי יחד את אמנות הקיר מעץ ולהכיר אותה קצת יותר מקרוב, להכיר ביכולת של שילוב עץ בצורה קלה לחלל שחשוב לכם להתרגש ממנו.

במה מיוחדת אמנות קיר מעץ?

עולם העיצוב משתנה ומתרחב, נראה כי אט אט חוזרת המגמה של עיצוב מרחבים ודגמים על ידי שימוש בחומרים טבעיים, ועץ טבעי הוא אחד מהמרכיבים הטבעיים המובילים בעיצוב.

כיום, אחד מחומרי הגלם האהודים על הקהל הישראלי הינו העץ, ניתן לומר כי אנו מחוברים לשורשינו, לאדמתנו, וחומר טבעי מזכיר לנו חום של בית, וניתן לומר כי אנו מתקדמים אל עבר פתיחות עיצובית משמעותית גם כאן, ולכן מעריכים את טרנד העיצובים מעץ היפיפה הזה.

לאמנות קיר מעץ יכולת מיוחדת להעניק לחלל ממד של יוקרה מודרנית, ולחילופין רושם כפרי ועכשווי גם כן. אמנות קיר מעץ מומחית בהעברת האוניברסליות אל חיקנו, היא איננה ספציפית לאנשים מסוימים, וסגנונות שונים של מעצבים, יעצבו עם חומר הגלם העץ אינספור סוגי אומנויות שונים.

איך בוחרים עיצוב מעץ המתאים לקיר?

השלב הראשון בבואכם אל עבר בחירת עיצוב הקיר על ידי אומנויות מעץ הוא כניסה לראש גדול ופתוח. האופציות רבות בהחלט וראש פתוח כמו תמיד עוזר לנו לראות דברים שונים בזווית ראייה אחרת.

השלב השני יהיה תיחום, בדרך זו תצמצמו מגוון רחב ואינסופי לכמה אפשרויות מסוימות שמתאימות לכם ביותראומנות מיוחד מעץ ועליהם תחלו לדון . למשל, אם החלטתם ללכת על עיצוב הקירות מעץ ופגשתם בשעוני קיר מעץ, תמונות עץ עם חריטה וצריבה ועוד שלל סוגים, תחמו עצמכם לקטגוריה אחת קודם כל לדוגמא: שעוני עץ, בחרו את האהוב עליכם ולאחר מכן אם תרצו דבר נוסף מעץ תוכלו להמשיך הלאה ולבחור מתוך מגוון הקטגוריה הבאה.  לקחו בחשבון בזמן הבחירה את צבעי החלל, גדלו, ונראותו הכללית, כך תוכלו לבחור אמנות מעץ מתאימה לאזור מסוים יותר בחלל הקיר, ובכלל, למראה הכללי.

סוגי אמנות מעץ לקיר

כמו כל סוג אמנות המרכיבה בתוכה תתי נושאים וסגנונות גם אמנות העץ מכילה בתוכה תתי סגנונות רבים. בחרתי להדגיש לכם שתי סגנונות שרווחים ביותר בהתאמתם למגוון רחב של חללים אשר נגישים וזמינים בקלות לעיצוב הקירות על ידי אמנות מעץ.

תמונות מעץ –  תמונות מעץ יוצרות לנו מפגש עם ייחודיות נכרת, מאחר ואפשר לבחור כמעט כל תמונה ולהלביש אותה על גבי העץ בצורת חריטה, וכך ליצור אמנות עץ חדשה מאותה תמונה משפחתית שבחרנו, כיתוב בו אנואפריקה מעץ מאמינים, או כל ציור אחר שרק נבחר.

לא סתם הלייזר הוא אחד החברים הטובים של העץ, הוא מעלה את השכבה הראשונה של העץ העשיר במראה טבעי ונוצרים על ידו הבדלי גבהים, מה שיוצר רושם יפיפה ומיוחד הנראה כעבודת יד.

יש לכם תמונה שאתם אוהבים שאתם רוצים להעניק לה נפח מיוחד? על ידי חריטה מעץ תוכלו להפוך את התמונה ליצירת מופת בלתי רגילה.

חשוב שתבחרו מהו המוצר וסוג החומר עליו תרצו לחרוט ומה אתם רוצים להעביר בחריטה, לאחר מכן התייעצו על גודל, התמונה, גודל הטקסט אם ישנו, כדי להתאים את האמנות החדשה שלכם לחלל המיועד עם המקום בו אתם מבצעים את ההזמנה שלכם.

תמונות מעץ תוכלו להזמין בחנויות לעיצוב הבית ובחנויות דפוס, וכך לראות את בחירתכם בעין, או בחנויות אינטרנטיות שיאפשרו לכם לבחור מתוך מגוון רחב את סוג התמונה אותה אתם רוצים, ובמידה ותחפצו לחרוט תהיה לכם אפשרות לכתוב באתר כיצד אתם רוצים שיכתבו, ולהעלות תמונה גם כן. בחלק מחנויות האונליין, תוכלו ליצור קשר טלפוני עם עובד מטעמם, כך שתוכלו להסביר לו במדויק איך אתם רוצים שהתמונה תראה ולהתייעץ איתו.

אז כמה זה עולה? תמונות קיר מעץ בדרך כלל לא יעשו לכם חור בכיס, תוכלו לפגוש בטווח מחירים נוח בהתאם לגודל התמונה, סוג החומר ממנה היא עשויה ולחריטה.

שעוני קיר מעץ – עץ הוא חומר פופולארי ביותר להכנת שעונים עוצרי נשימה. שעון קיר מעץ הוא אחד מהאטרקציות הדומיננטיות ביותר בעיצוב חלל הבית ובכלל, משרדים, אולמות וכו', כאשר אנו בוחרים אותו באופן שמתאים לסגנון המראה הכללי. היופי הנוסף לעיצוב הקיר על ידי שעון מעץ הוא עצם העובדה שישנו גם שימוש לשעון מעבר לכך שהוא מקפיץ את הסטייל והאווירה. דווקא היום, כאשר השעה מונגשת לנו בכל אמצעי טכנולוגי וסביבתי, שעון קיר מעוצב מעץ יעלה לנו חיוך מחובר על השפתיים.

אתם תפגשו במגוון רחב של שעוני קיר מעץ, בפרקטיים יותר גם לקריאה, ולכאלה שכל מחשבת מראם הייתה לעיצוב בלבד. שני הסגנונות נצרכים, יפים וטובים, בחרו לכם על פי השיקולים שלכם את השעון הטוב ביותר לכם.

את שעוני העץ תוכלו להשיג בחנויות אינטרנטיות, בשדרות, שווקים וחנויות לשעונים במגוון סגנונות, גדלים וצבעים. שעוני קיר מעץ עטורי אופציות, תהיה לכם אפשרות לרכוש שעון מעץ מלא ודמוי עץ בעיצובים שונים.

אם שאלתם את עצמכם כמה עולה שעון קיר לבית, התשובה לכך לא תהיה חד משמעית מאחר ויהיו שעונים שיעלו לכם כמה עשרות שקלים בלבד, אך ככל שתתקרבו לעץ אמיתי ולעיצובים מסוגננים יעלה המחיר למאות שקלים ויותר.

תרומה לשמירה על הסביבה

אתם רוצים לעצב את הבית והסביבה חשובה לכם? חשוב שתדעו כי עץ אינו מקור מזהם לסביבה שלנו. כך שבמידה ואתם רוצים לרכוש לביתכם עיצוב מיוחד מעץ או לתת לחברים ומשפחה מתנה ייחודית בדרך שאינה מזהמת – מתנה ירוקה מאמנות עץ תהיה האופציה המדויקת עבורכם.

אז בואו נשתדרג יחד ונעצב לנו חללים חמימים ונשפר לעצמנו את ההרגשה הפנימית על ידי אמנות קיר מעץ.

משלוח חינם מאמזון

בקנייה מעל 49 דולר תהיו זכאים למשלוח חינם מאמזון.

*מומלץ לסנן את המוצרים לפי זכאות למשלוח חינם.