טיפים לעיצוב החדר שמתבגרים יכולים לעשות בקלות בעצמם

תוכן עניינים

קישוט החדר שלך הוא דרך מצוינת לבטא את עצמך ולהשתלט על החלל שלך. בין אם אתה מתחיל או מקצוען, יש הרבה דברים פשוטים שאתה יכול לעשות כדי לגרום לחדר שלך להרגיש יותר כמו בבית. מתליית פוסטרים מגניבים ועד יצירת מדור לכל הספרים שלך, מאמר זה ייתן לך כמה רעיונות נהדרים כיצד לקשט בסגנון בין אם זה מגורים במעונות או החדר שלך בבית ההורים!

1. לקשט עם צבע

אחת הדרכים הזולות ביותר לקשט את החדר שלך היא באמצעות צבע. לא חייבים להזמין צבעי מקצועי או להשקיע במברשות יקרות, שכן יש הרבה טכניקות צביעה פשוטות שתוכלו להשתמש בהן לבד. צביעת פסים היאצבעו את הקיר דרך קלה להוסיף משהו חדש ונועז לקירות שלך. כדי לעשות טכניקה זו, הדביקו קו אופקי על פני הקיר בעזרת דבק נייר ואז צבעו כל רצועה בגוון שונה של צבע. כשמגיע הזמן להסיר את הסרט, יהיה לך דפוס פסים מגניב על הקיר שלך! תלוי כמה מסודר אתה רוצה שזה ייראה, ייתכן שתצטרך מספר שכבות של צבע עבור כל רצועה. אם אתה מרגיש הרפתקני, נסה לצבוע נקודות במגוון צבעים על הקיר שלך בדוגמה מופשטת.

2. צור קיר גלריה

דרך קלה נוספת לשנות את התחושה של החדר שלך היא על ידי יצירת קיר גלריה. זה לא אומר שאתה צריך לתלות דיוקנאות רשמיים של בני המשפחה שלך, במקום זאת השתמש בזמן הזה כדי להציג תמונות בעלות משמעות או השראה! שכבת צבע רעננה על כל המסגרות באותו הצבע תיצור לכידות בין כל תמונה תוך כדי הקלה על התמזגותן. בחר תמונות בשחור-לבן עם נקודות צבע כדי להבליט את החלקים האלה על הרקע הקריר.

3. הכינו לוחות מצב רוח

בין אם הם תלויים מעל המיטה שלך או יושבים על השידה שלך, לוחות אווירה מושלמים לעיצוב מהיר של החדר שלך. לוחות אלו יכולים להיות מורכבים מבדים ומרקמים שונים המתאימים למראה ולתחושה שאתם רוצים ליצור, כמו ערבוב והתאמת דוגמאות שונות.

4. תלה כרטיסיות חמודות על הקירות שלך

תלו כרטיסיות על הקירות שלכם כדרך קלה לשפר את העיצוב של החדר. זה לא רק יגרום לחדר שלך להיראות מהנה יותר, אלא שזה גם רעיון נהדר עבור אותם זמנים שבהם אתה צריך השראה או כמה רעיונות עיצוב מהיר! במקום להשתמש במסגרת תמונה עם תמונת דיוקן תלויה במרכז, נסה להשתמש במסגרת עם ארבעה כרטיסיות בגדלים שונים הממוקמים סביבה. זה יעניק לקיר שלך תחושה של קולאז' תוך הוספת קצת צבע וסגנון לחדר שלך.

5. השתמש במדף הספרים שלך

הוספת מדפים או קוביות לקיר שלך היא דרך קלה לספק שטח אחסון נוסף, אבל גם להקל עליך לקשט! נסה להשתמש בסלסילות, קופסאות, מגשים ומכלים מהנים אחרים כדי לאחסן פריטים שאינם מהעין, כגון ספרים או נעליים. מדפים יכולים להתנהג כמו חלקים דקורטיביים שעוזרים לקשור את החדר יחד, מכיוון שהם מעוטרים באגרטלים יפים מלאים בפרחים או נרות, ומשווים לו אווירה מזמינה.

6. צור ראש מיטה משלך

יצירת ראשי מיטה היא דרך מצוינת להתאים אישית את החדר שלך, אבל הם יכולים להיות יקרים כאשר אתה רוצה שיעשו אותם בצורה מקצועית. להכנת ראש מיטה משלכם, פשוט רכשו עץ בגודל או בצורה שאתם צריכים וצבעו אותו בכל צבע שתבחרו. לאחר שהצבע מתייבש, מסמרים על פיסות בד כדי ליצור לוח גב מעניין עם טקסטורה. כדי לגרום לזה להיראות מלוטש יותר, הוסף מסמרים רק בקצה העליון והתחתון ולא בין כל פיסת בד.

החדר שלך יכול להיות השתקפות של האישיות שלך. עם הצבעים, הגימורים וההדגשים הנכונים ניתן להפוך אותו מחלל משעמם לחלל מהנה. במאמר זה נחקור חמש דרכים קלות לשנות את מראה החדר שלך עם מעט חומרים ומעט זמן!

7. השתמש בטפט באופן סלקטיבי

טפטים הם דרך מצוינת להביא אופי לחלל שלך, אבל זה יכול להיות יקר ולגזול יותר מדי זמן שאולי אין לך. אם אתה באמת רוצה להשתמש בטפט אבל לא חושב שאתה יכול להתמודד עם הדבקתו בעצמך אז בדוק חברות שמעצבות ציורי קיר לבתים! לא רק שהם יוכלו לעצב את זה בדיוק איך שאתה מדמיין, אבל גם אפשרות זו בדרךטפט לחדר נוער כלל לא עולה כל כך הרבה. מצד שני, אם אתה מחפש משהו זמני אז נסה להוסיף רצועות טפט על גבי ראש המיטה שלך או בצד אחד של החדר שלך. אתה יכול להקל על כך על ידי שימוש בדבק או נעצים כך שהנייר יישאר במקומו בלי יותר מדי טרחה. אם אתה רוצה להיות אפילו קצת יותר נועז, נסה להשתמש בטפט על אחד הקירות שלך במקום לכסות בו חדר שלם!

8. הוסף כריות

הוספת כריות לחדר שלך היא דרך מצוינת לשנות את התחושה של החדר שלך, במיוחד אם היא חסרה מרקם. ישנם סוגים רבים של כיסויי כריות שתוכלו לבחור מהם; קטיפה, פרווה, משי וכותנה הם כולם בדים נפוצים המשמשים למטרות דקורטיביות. בד מעוצב מוסיף מעט כישרון עדין תוך משחק של צבעים מנוגדים הוא רעיון אופנתי המאפשר לפריט אחד במיוחד לבלוט בין אם זה דפוס גדול או כתם צבע קטן על פריט אחר.

9. החליפו וילונות

אחרון חביב, שינוי צבע הווילונות הקיימים שלך הוא דרך מצוינת לרענן את מראה החדר שלך באופן מיידי. חנויות רבות מציעות תריסים או צלונים בהתאמה אישית שניתן להתקין על גבי טיפולי חלונות קיימים. אפשרויות אחרות כוללות שטיחים מעוצבים הזמינים בצבעים ובגדלים רבים ושונים עם חומרים תואמים כמו עץ ​​או מתכת להתקנה קלה שכן הם גם מחליפים את חומרת החלון הרגילה. רק וודא שאתה יודע כמה אור הוא יכניס לחדר שלך לפני שאתה קונה אחד!

טעויות נפוצות שעושים בני נוער בזמן עיצוב החדרים שלהם

בני נוער עושים לעתים קרובות את אותן טעויות כשזה מגיע לעיצוב החדרים שלהם. בין אם הם עושים טעות בסיסית שמשפיעה על כל החדר, או שמים משהו במקום הלא נכון, רשימה זו תעזור לוודא שלא תעשה את אותן טעויות!

1. שימוש בצבע אחד להכל – זה מפתה להשתמש בצבע אחד על כל הרהיטים והתליים שלכם, אבל זה יכול לגרום לחדר שלכם להרגיש כמו מערה חשוכה. שינוי הצבעים על ידי הוספת כריות ושמיכות נוספות היא דרך מצוינת להכניס קצת אור לחלל!

2. יותר מדי רהיטים – אם יש לך חדר שינה קטן אז כן אולי תצטרך לשים כמה רהיטים שם אבל אם זה כבר מרגיש עמוס אז זה יותר מדי! נסו למצוא איזון טוב בין ריהוט לשטח פתוח.

3. אל תתאים את המצעים שלך – התאמת כל המצעים וכיסויי הכריות שלך היא דרך מצוינת לוודא שהדוגמאות משתלבות יחד, אבל זה יכול להיראות משעמם אם אתה משתמש באותה ערכת צבעים בדיוק על הכל. הוספת מרקמים קטנים יותר כמו כריות וזרקים עוזרים לשבור את הדפוס תוך שמירה על תיאום.

משלוח חינם מאמזון

בקנייה מעל 49 דולר תהיו זכאים למשלוח חינם מאמזון.

*מומלץ לסנן את המוצרים לפי זכאות למשלוח חינם.