כיצד לבחור את הטפט לחדר התינוק

תוכן עניינים

כאשר מעצבים חדר תינוק, אחד האלמנטים החשובים ביותר הוא הטפט. אחרי הכל, הטפט נותן את הטון לחלל ויכול לעזור ליצור סביבה שהתינוק שלך אוהב. אבל עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות, איך תבחרו את הטפט לחדר התינוק שלכם? בואו נחקור כמה רעיונות.

סכמת צבעים

אחד ההיבטים החשובים ביותר בבחירת טפט לחדר התינוק הוא בחירת ערכת צבעים. צור פלטה שעובדת עם אלמנטים אחרים בחדר, מרהיטים ועד אביזרים. בחרו צבעים מרגיעים; גווני פסטל נוטים להיות הטובים ביותר בהקשר זה. בנוסף, בחר צבעים שיגדלו עם התינוק שלך ככל שהוא מזדקן – אל תתמקד רק בצבעים "ידידותיים לתינוק" כמו ורוד או כחול; במקום זאת, בחר גוונים ניטרליים יותר מגדריים שיחזיקו מעמד מעבר לגיל הפעוט.

מרקם

טפט ויניל

טפט ויניל הוא אחד הסוגים הפופולריים ביותר של טפט לחדר התינוק בשל הרבגוניות שלו. טפט ויניל עמיד בפני לחות וכתמים, מה שמקל על הניקוי במקרה של תאונות. טפט ויניל גם מגיע במגוון צבעים שלא ידהה עם הזמן, כך שלא תצטרך לדאוג לצביעה מחדש כשהילד שלך יגדל. טפטים ויניל הם עמידים, מה שהופך אותם נהדרים עבור חדרי תינוקות שכן הם יחזיקו מעמד הרבה יותר זמן מאשר טפטים אחרים.

טפט בד

טפט בד מורכב ממספר שכבות המיושמות יחד ויכול לנוע מארוג כותנה קל ועד טקסטיל כבד. טפטים מבד הם אופציה מצוינת לטפט לחדר התינוק, זאת במידה ואתה רוצה משהו עם מרקם או פירוט שוויניל אינו מציע; חיפויי קירות מבד מגיעים בכל צבע ודוגמא שניתן להעלות על הדעת ולרוב הם זולים יותר מאשר אפשרויות ויניל. החיסרון הוא שטפט בד נוטה להיות עדין יותר ועלול לדרוש זהירות רבה יותר בעת ניקוי או טיפול בהם.

טפט נייר כסף

טפט נייר כסף הפך יותר ויותר פופולרי בגלל העיצובים המושכים את העין שלו. טפט נייר כסף כולל דגשים מתכתיים היוצרים מראה אלגנטי, מושלם עבור אלה שמחפשים טפט מיוחד לחדר התינוק שלהם! קל לנקות ולהחיל טפטים בנייר כסף, אך דורש טיפול נוסף בו מכיוון שהוא די שביר. טפט זה גם נוטה להיות בצד היקר יותר בהשוואה לסוגים אחרים של טפטים, אז זכור זאת כשאתה שופינג!

דפוסים והדפסים

לבסוף, יש המון דוגמאות והדפסים מהנים עבור חדרי תינוקות! מפסים לכוכבים ועד נקודות – האפשרויות הן אינסופיות! עם זאת, אם אתה רוצה משהו אחר, אולי תרצה לשקול להשתמש בטפט בד במקום בנייר מסורתי – אלה מגיעים בכל הצורות והגדלים וניתן לשנות או לעדכן בקלות עם הזמן כאשר ילדך גדל. אם אתה הולך בדרך זו, הקפד להשתמש בסרט דבק נשלף כדי שלא תפגע בקירות בעת הורדת טפטים מאוחר יותר.

כיצד טפט לחדר התינוק מוסיף צבע וחיים לחדר

טפטים הם דרך מצוינת להחיות את חדר התינוק שלך. עם הטפט הנכון, תוכלו ליצור סביבה נעימה ומזמינה עבור הקטן שלכם שתתמלא בצבע ובחיים. בנוסף, טפטים אינם מיועדים רק לקירות; הם יכולים לשמש גם לקישוט רהיטים ופריטים אחרים בחדר התינוק שלך. המשך לקרוא כדי ללמוד הכל על האופן שבו טפט לחדר התינוק יכול להפוך את החלל של התינוק שלך לגן העדן שלהם.

עיצוב חדר התינוק עם טפט צבעוני

בחר את הנושא שלך בחוכמה

טפט לחדר התינוק מגיע בכל כך הרבה עיצובים שזה יכול להיות קשה ומייאש כשמנסים להחליט איזה מהם מתאים כטפט לחדר התינוק שלך. התחל בבחירת נושא שמשקף את הסגנון האישי שלך ומהדהד גם עם ההורים וגם התינוקות. נושאים פופולריים כוללים חיות יער, ספארי, סצנות ימיות, אגדות ודפוסים מופשטים.

נושאים של בעלי חיים:

מקופים ועד פנדות, ג'ירפות ועד פילים, כל מיני טפטים בנושא בעלי חיים יוסיפו נופך של כיף לחדר התינוק שלך. ניתן להשתמש בטפטים אלו על כל קיר בחדר, אך הם נראים חמודים במיוחד מאחורי העריסה או לאורך קיר אחד מלא. אם אתה רוצה משהו קצת יותר עדין מאשר גרפיקה דרמטית, נסה עיצוב מופשט עם צורות עדינות של חיות הפזורות לאורך.

דפוסים גיאומטריים:

דפוסים גיאומטריים הם נצחיים ורב-תכליתיים, מה שהופך אותם למושלמים כטפט לחדר התינוק. בין אם אתה הולך עם צבעים נועזים או פסטלים רכים, דפוסים גיאומטריים יוסיפו מיד עניין ומשיכה ויזואלית לכל חדר. צור קיר מאפיין על ידי שימוש בגוונים שונים בתוך אותה דפוס – טכניקה זו עובדת היטב מעל העריסה. למשהו ייחודי באמת נסה ליישם צבע זהב או כסף מתכתי על גבי טפט גיאומטרי צבעוני; זה יוסיף אפקט לוקס מיידי!

אישה מדביקה טפט על הקיר

סצנות טבע:

סצנות טבע יכולות להיות מרגיעות ומעוררות השראה בבת אחת – מושלמת לחלל התינוק שלך! טפט לסצינת טבע הכולל עצים ועלווה ייראה יפה מאחורי העריסה או כאשר מיושם על כל ארבעת הקירות סביב העריסה כולה. כדי להפוך אותו למיוחד עוד יותר, בחרו גרסה בגודל ציור קיר כך שתכסה קיר שלם מהרצפה ועד התקרה – זה בטוח ייצור תכונה מושכת את העין בחדר השינה של הקטן שלכם!

סוגי טפטים לחדר התינוק שלך

כשזה מגיע לבחירת הטפט המתאים לחדר התינוק שלך, קיימות אפשרויות רבות. אתה יכול לבחור בין הדפסים מסורתיים, עיצובים מודרניים, או אפילו דפוסים מופשטים. בעת בחירת טפט, נסה לבחור משהו שתואם את הנושא הכללי של החדר ומציע צבעים שיעזרו לילדך להרגיש בטוח בסביבתו. בנוסף, שקול להשתמש בחומרים הניתנים לכביסה מכיוון שלעתים קרובות ילדים שמים את ידיהם על דברים שהם לא צריכים!

אפשרות פופולרית נוספת היא טפט נשלף. סוג זה של טפט הוא נהדר מכיוון שהוא מאפשר לך לשנות בקלות את מראה החדר מבלי להתחייב לעיצוב או דפוס מסוים אחד לטווח ארוך. טפט זה גם קל להפליא למריחה – פשוט מקלפים את הגב ומדביקים אותו על כל משטח! אם החלטתם להשתמש בטפט נשלף, ודאו שהוא מיועד במיוחד לקירות כדי שלא יפגע בהם לאורך זמן.

משלוח חינם מאמזון

בקנייה מעל 49 דולר תהיו זכאים למשלוח חינם מאמזון.

*מומלץ לסנן את המוצרים לפי זכאות למשלוח חינם.