כיצד לבחור ציור קנבס

תוכן עניינים

זה קשה למצוא ציור קנבס המתאים לבית שלך בצורה מושלמת. אתה יכול לטייל במוזיאון ולראות ציורי קנבס שעשויים לעניין אותך, אבל אין דרך לדעת אם הם ייראו טוב בחלל הבית שלך.

זו הסיבה שחשוב לחשוב על מה שאתה מחפש לפני כן.  מומלץ לעשות מחקר על האמן ועל אמנותו לפני שאתה מבצע את הרכישה.

להלן מספר עצות כיצד לבחור את ציור הקנבס המתאים לביתך!

1. צייר סקיצה של הבית שלך והחלל שבו אתה רוצה לתלות את הציור.

בעת בחירת ציור, חשוב לקחת בחשבון הן מה שאתה אוהב והיכן אתה תולה אותו לפני הרכישה. כך תוכל לראות כיצד הוא ישתלב בחלל.

אם אינך בטוח היכן תרצה לתלות את הציור, בצע מדידות של החדר בו תרצה לתלות את הציור. סמן היכן תרצה לשים אותו על הסקיצה שלך. כך תוכלו לראות כמה שטח קיר נותר לציור קנבס כדי שלא תעמיס על הקיר יותר מדי.

2. חקור את האמנים האהובים עליך.

אחד הדברים החשובים ביותר לעשות הוא לחקור את האמנים האהובים עליך. לראות את אוסף הציורים הנוכחי שלהם המוצע למכירה. כך תוכל לברר מה הם מציירים כרגע או אילו יצירות מוצעות למכירה. אולי אפילו תוכל למצוא כמה חלקיםציורי קנבס שאתה אוהב ומתאימים בצורה מושלמת לבית שלך.

אם אינך בטוח מיהו האמן המועדף עליך. עיין בעבודות קודמות ובדוק אם יש מישהו אשר נראה לך בעל אמנות שתשתלב בחללך. אתה גם יכול לעשות חיפוש באינטרנט לפי סוג יצירה. 

3. וודא את גודל ציור הקנבס שאתה רוצה.

לפני ביצוע רכישה חשוב לדעת את הגודל המדויק של הציור שתקבל. אתה רוצה לוודא שהוא מתאים לבית שלך וממלא כראוי את שטח הקיר. בו בזמן לא צפוף מדי ונראה גדול מדי לחדר שלך.

4. חפש ציור קנבס באינטרנט.

אם אינך בטוח מה לחפש, חיפוש באינטרנט היא דרך טובה. אתה עשוי להגיע לאתר שבו תראה מגוון יצירות שתרצה לשים בביתך.

לאחר מכן תוכל למדוד את גודל הציור באמצעות סרגל או סרט מדידה. אם הציור גדול מדי, אתה יכול לבדוק אם יש אפשרות להזמין גרסה קטנה יותר של אותה יצירה.

בעזרת חיפוש ציורי קנבס באינטרנט תוכל להחשף למגוון רחב יותר של ציורים ואפשרויות שלא היית נחשף אליהם בדרך אחרת.

בחירת ציור קנבס מושלם לבית שלך

זה תלוי בתקציב שלך ובטעם האישי שלך. קנבס מודפס קל יותר למצוא ואף ניתן לייצר קנבס מודפס לפי בקשתך מכיוון שהצבעים כולם נקבעים מראש כך שזה רק לחיצה על כפתור.

קנבס מצויר בדרך כלל הם כאלה שאמן ישב וצייר אותם באופן אישי. לכן גם המחירים שלהם הרבה יותר גבוהים. במידה והחלטתם לרכוש קנבס מצוייר מומלץ לחפש אמן המצייר ציורים מקוריים בלבד.

אז מה ההבדל בין בד קנבס מודפס לעומת קנבס מצוייר?

התהליך מתחיל מבחינה טכנית בציורים מסורתיים או בתצלומים. אחר כך ניתן לתמרן אותם באמצעות שכבות, מסננים וכו'. לאחר שקיבלת את העיצוב בדיוק כמו שאתה אוהב, יש עוד צעד אחרון לעשות. אםציור קנבס מותאם אישית אתה חושב, "למה שמישהו יקנה את זה?" זה כי למרות שכל יצירה מתחילה בתמונות שלך הקשורות לנושא שלך, התוצאה הסופית עדיין שומרת על המגע האמנותי שהופך אותה לייחודית ומייצגת של יצירת אמנות מקורית.

הרבה יותר קל לייצר קנבס מודפס מכיוון שברגע שהעיצוב נקבע, הוא לא צריך שום מניפולציה נוספת של אף אחד מכיוון שכולם יודעים מה הם מקבלים (בניגוד לבדים מצוירים שבהם כל אחד יהיה ייחודי). אמנם יש יותר עבודה בהפקת דבר כזה ללקוח בודד, אך תקבל יותר תמורת הכסף שלך.

בדים מצוירים כוללים אמן שיצבע מחדש או יפרש מחדש את יצירת האמנות האהובה עליך תוך שימוש בחזון משלהם. זו הסיבה שכל אחד יהיה ייחודי ומקורי מכיוון שאין דבר כזה העתקה בהתמודדות עם אמנות מקורית.

משלוח חינם מאמזון

בקנייה מעל 49 דולר תהיו זכאים למשלוח חינם מאמזון.

*מומלץ לסנן את המוצרים לפי זכאות למשלוח חינם.