ציור מופשט על קנבס

תוכן עניינים

ציור מופשט הוא צורת אמנות שבה האמן משתמש בצבע כדי ליצור תמונה שאינה מייצגת מבט ריאליסטי על העולם. ציורים מופשטים יכולים להיות מורכבים מכל מספר של צורות, צבעים ומרקמים, ולעתים קרובות מעבירים תחושה של תנועה או אנרגיה. בעוד שכמה ציורים מופשטים עשויים להידמות לאובייקטים או לנופים, אחרים אינם מייצגים לחלוטין.

כיצד לבחור את הציור המופשט הנכון?

כדי לבחור את הציור המופשט הנכון תרצה לקחת בחשבון את הצבעים, הצורה והתחושה הכללית של הציור לפני ביצוע רכישה. נסה להסתכל על הציור ולהבין מה הציור הזה גורם לך להרגיש? האם הציור הזה מעורר בך רגשות שמחים ומרגיעים או שהציור מעורר בך תחושות אחרות? על ידי שתדע להגיד איזה תחושות הציור מעורר בך תדע להתאים אותו לחדר הנכון.

 כדאי גם לקחת בחשבון את הסגנון האישי שלך בעת בחירת ציור מופשט, במידה ותבחר משהו יפה שלא מתאים לבית שלך זה לא תורם לך בשום צורה. 

עם כל כך הרבה אפשרויות של ציורים, זה אולי נראה בלתי אפשרי לבחור רק ציור אחד. אבל אם תיקח את הזמן שלך ותשקול ברצינות את כל הגורמים, אתה בטוח תמצא את הציור המופשט המושלם עבור הבית שלך.

ציור מופשט מיוחד

חשיבות הגודל בבחירת ציורים מופשטים

גודל הוא גורם חשוב שיש לקחת בחשבון בבחירת ציור מופשט. כדאי לקחת בחשבון את גודל החדר שבו יתלה הציור, כמו כן גם את ההעדפה האישית שלך. ציורים גדולים יותר לעתים קרובות מביאים איתם אמירה גדולה יותר, בעוד ציורים קטנים יותר יכולים להיות אינטימיים ורב תכליתיים יותר.

כשאתה רוצה לבחור את הגודל של הציור יש כמה דברים שאתה צריך לקחת בחשבון. הראשון מבניהם הוא גודל החלל בו ייתלה הציור. אם יש לך חדר, סלון או משרד גדול, אתה יכול ללכת על ציור גדול יותר, אבל אם יש לך חלל קטן יותר, אולי כדאי לבחור בציור קטן יותר. 

הדבר השני שיש לקחת בחשבון הוא ההעדפות האישיות שלך. האם אתה מעדיף ציורים גדולים ונועזים, או שאתה מעדיף משהו אינטימי יותר? רק אתה יכול לענות על השאלה הזו.

לאחר שלקחת את הדברים האלה בחשבון, אתה אמור לקבל מושג טוב יותר מה גודל הציור שאתה צריך. אם אתה עדיין לא בטוח, אל תהסס לבקש עזרה ממעצב מקצועי או בעל גלריה. הם יוכלו לתת לך עצות ספציפיות יותר בהתאם לצרכים האישיים שלך ובהתאם לתנאים שיש לך.

לסיכום גודל הוא גורם חשוב מאוד שיש לקחת בחשבון בבחירת ציור מופשט. הקפד לקחת בחשבון את גודל החדר שבו יתלה הציור, כמו כן גם את ההעדפות האישיות שלך. עם קצת מחקר ומחשבה תוכל למצוא ציור מופשט אשר יתאים לחדר שלך כמו כפפה.

איך לתלות ציור?

ציורים מופשטים ניתנים לתלייה במגוון דרכים, אך הדבר החשוב ביותר הוא להקפיד על תלייה בצורה המשלבת את הציור עם החדר בו הוא נמצא. תמיד כדאי להשתמש בפלס כאשר תולים כל סוג של ציור, הקפד להשתמש בעוגנים וברגים שיכולים להחזיק את משקל הציור. 

כאשר תולים ציור מופשט, כדאי לבדוק מקומות שונים בבית לפני שמחליטים, אתה יכול גם להתנסות עם גבהים שונים כדי למצוא את מה שנראה הכי טוב. רק הקפד לצעוד אחורה ולהסתכל על הציור מרחוק כדי לוודא שהוא תלוי בצורה שאתה מרוצה ממנה, כדאי לך להיעזר במישהו שיחזיק את הציור על מנת שתוכל לראות אותו גם מרחוק לפני שאתה תולה אותו. 

ציורים מופשטים יכולים להוות תוספת נהדרת לכל בית, ועל ידי ביצוע העצות הפשוטות האלה, אתה יכול להיות בטוח שהציור שלך ייתלה בצורה שתשלים את עיצוב החדר באופן מושלם.

ציור מופשט צבעוני

כיצד למצוא את הציור המופשט המושלם עבורך?

כדי למצוא את הציור המופשט המושלם עבורך תרצה להתחיל בהתחשבות בטעם האישי שלך. 

לאחר מכן מומלץ מאוד להתחיל לשוטט באינטרנט ולהסתכל על ציורים מופשטים שונים על מנת להבין מה הכיוון שאותו אתה מחפש. 

לאחר מכן מומלץ למצוא אמן או גלריה שהעבודה שלהם נראית לך טוב. לאחר שמצאת כמה אמנים או גלריות שאתה אוהב את העבודות שלהם, תקדיש זמן לעיין בתיקי העבודות שלהם ולראות אם הסגנונות שלהם תואמים למה שאתה מדמיין עבור הבית או המשרד שלך. אם הכל נראה טוב, פנה אל אחד מהאמנים ובדוק אם יש להם יצירות שעשויות להתאים לך.

כשזה מגיע לבחירת ציור מופשט, חשוב  ללכת גם בעיקר עם תחושת הבטן שלך. אם אתה רואה יצירת אמנות שאתה ממש אוהב, אל תהסס לרכוש אותה. זה יהיה שווה כל שקל ותוכל ליהנות ממנה לאורך שנים. 

טיפים לבחירת ציורים בסגנון מופשטים

כדי לבחור את הציור המופשט המושלם לבית שלך. כדאי לשקול את הגודל, הצבע והסגנון של הציור לפני ביצוע רכישה. כדאי גם לקחת בחשבון את מצב הרוח שאתה מנסה ליצור בבית שלך ולמצוא ציור שתואם את מצב הרוח הזה. חשוב מה הציור גורם לך להרגיש ומה אתה מנסה להשיג עם תליית הציור הזה. עם קצת מחשבה ותכנון, תוכל למצוא ציור מופשט שישלים בצורה מושלמת את עיצוב הבית שלך.

הגודל הוא שיקול חשוב בבחירת ציור מופשט. כדאי לוודא שהציור יהיה בגודל מתאים לחדר בו הוא יתלה. אם יש לך קיר גדול, מומלץ לבחור בציור גדול. לעומת זאת, אם יש לך שטח קיר קטן, כדאי לך לבחור ציור קטן יותר, אתה לא רוצה שהציור שאתה קונה ישתלט על כל החלל שאתה מנסה לקשט.

צבע הוא גם שיקול חשוב בבחירת ציור מופשט. מומלץ מאוד למצוא ציור בעל צבעים המשלימים את שאר הצבעים בחלל שאותו אתה מקשט. אם הבית שלך מעוצב ברובו בצבעים ניטרליים, אולי כדאי לך למצוא ציור עם צבעים נועזים יותר כדי ליצור ניגוד יפה. אם הבית שלך מעוצב בצבעים בהירים יותר, כנראה תרצה למצוא ציור עם צבעים שמשלימים אותם.

סגנון הוא שיקול חשוב נוסף בבחירת ציור מופשט. ישנם סגנונות רבים ושונים של ציורים מופשטים, אז תרצה למצוא אחד שמתאים לטעם האישי שלך.

בבחירת ציור מופשט, חשוב לקחת בחשבון גם את מצב הרוח שאתה מנסה ליצור בבית שלך. אם תרצה ליצור אווירה מרגיעה, מומלץ לבחור בציור בעל צבעים בהירים יותר. אם תרצה ליצור אווירה אנרגטית יותר, מומלץ לבחור בציור עם צבעים יותר דומיננטים.

חשוב מה הציור אומר לך, מה אתה מרגיש כאשר אתה מסתכל על הציור. כאשר מדובר בציורים מופשטים, כל אדם שיסתכל הציור יפרש אותו בצורה שונה והציור יעורר בו תחושה אחרת. אם גרים בבית אנשים נוספים מומלץ מאוד לשתף אותם בהחלטה לפני רכישת הציור.

עם קצת מחשבה ותכנון, תוכל למצוא ציורים מופשטים שישלימו בצורה מושלמת את עיצוב הבית שלך. גודל, צבע, סגנון ומצב רוח הם כולם שיקולים חשובים בעת הבחירה שלך. על ידי התחשבות בכל הגורמים הללו, תוכל למצוא ציור מופשט שיהווה תוספת יפה לביתך.

משלוח חינם מאמזון

בקנייה מעל 49 דולר תהיו זכאים למשלוח חינם מאמזון.

*מומלץ לסנן את המוצרים לפי זכאות למשלוח חינם.