אומנות קיר או תמונות?

תוכן עניינים

ישנם סוגים רבים ושונים של אמנות קיר שאנשים יכולים לבחור כדי לקשט את בתיהם. מציורים וצילומים, ועד שטיחי קיר וציורי קיר, האפשרויות הן אינסופיות. אבל מה ההבדל בין אמנות קיר לתמונות?

אמנות קיר היא כל דבר שתולים על קיר כקישוט. זה יכול להיות ציור, צילום, שטיח או כל סוג אחר של יצירת אמנות. תמונות, לעומת זאת, הן בדרך כלל קטנות יותר מאמנות קיר, ואינן מיועדות לתלייה על קיר. במקום זאת, הם בדרך כלל ממוסגרות ומוצגות על שולחן או מדף.

אז מה עדיף? זה תלוי בהעדפה האישית שלך. יש אנשים שמעדיפים לרכוש יצירות גדולות של אמנות קיר שתופסות קיר שלם. אחרים מעדיפים שיהיו הרבה תמונות קטנות מפוזרות בבית שלהם. בסופו של דבר, זה תלוי בסגנון האישי שלך..

אם אתה מחפש אמנות קיר, יש הרבה מקומות שונים שאתה יכול לחפש בהם. גלריות מקומיות וחנויות מקוונות, אתה יכול גם למצוא אמנות קיר בחנויות רבות לעיצוב הבית. ואם אתה מחפש מסגרות, ברוב חנויות התמונות יהיה מבחר גם של מסגרות שתוכלו לבחור מהן.

כשזה מגיע לאומנות קיר או תמונות, אין תשובה נכונה או לא נכונה. זה מה שאתה מעדיף באופן אישי ומה שישמח אותך בבית שלך. אז קח קצת זמן לחפש ולראות מה "תופס לך את העין". אתה יכול להיות מופתע ממה שאתה מוצא.

כיצד לבחור את אמנות הקיר המתאימה לבית שלך?

כדי לבחור את אמנות הקיר המתאימה לבית שלך. תרצה לקחת בחשבון את הגודל, הצבע והסגנון של האמנות, כמו כן גם את המראה והתחושה הכללית של הבית שלך. תרצה גם לוודא שאמנות הקיר שתבחר היא משהו שתהנה להסתכל עליו ביום יום, אין פשרות באמנות, אתה חייב לבחור משהו שאתה בטוח שאתה אוהב ומתחבר אליו. כמובן שהטעם שלך יכול להשתנות עם הזמן ואם תרצה לשנות, ניתן להחליף בקלות.

כשזה מגיע לבחירת אמנות הקיר הנכונה לבית שלך, הגודל קובע. תרצה לוודא שהאמנות שתבחר מתאימה לבית שעומד לרשותך. אם יש לך קיר ריק גדול, אתה יכול ללכת על אמנות גדולה. אבל אם אתה עובד עם חלל קטן יותר, תרצה לבחור משהו צנוע יותר בגודל.

צבע הוא שיקול חשוב נוסף בבחירת אמנות קיר. תרצה לבחור משהו שמשלים את ערכת הצבעים הכללית של הבית שלך. אם הקירות שלך צבועים בצבע ניטרלי, אתה יכול ללכת עם כמעט כל צבע ביצירות האמנות שלך. אבל אם הקירות שלך צבועים בצבעים שונים אחד מהשני, תרצה לבחור ביצירות אמנות שישלימו את הצבעים האלה.

סגנון היצירה שתבחר צריך להתאים גם לסגנון הכללי של הבית שלך. אם יש לכם בית מודרני, תרצו לבחור באמנות קיר עכשווית. אבל אם הבית שלכם מסורתי יותר, אולי כדאי ללכת עם משהו יותר קלאסי בסגנון.

לבסוף, תרצה לוודא שאמנות הקיר שתבחר היא משהו שכל בני הבית יהנו להסתכל עליו בכל יום. בחר משהו שמדבר אליך ולשאר בני הבית. בחר משהו שאתה מסתכל עליו במשך שנים רבות ומרוצה. עם כל כך הרבה אפשרויות שונות זמינות, בטוח שתהיה יצירה מושלמת של אמנות קיר בשבילך. פשוט קח את הזמן שלך ומצא משהו שאתה אוהב.

תמונות קיר

כיצד לתלות תמונות ואמנות קיר בצורה נכונה?

לתלות את התמונות ואת אמנות הקיר שלך בצורה נכונה זוהי משימה שיכולה להיות מרתיעה עבור אנשים מסוימים, אבל עם הכלים הנכונים וקצת ידע, ניתן לגרום לקירות שלך להיראות מעולה תוך זמן קצר.

כשזה מגיע לתליית תמונות ואמנות קיר, יש כמה דברים שאתה צריך לזכור, להלן רשימת דברים חשובים שצריך לזכור לגביי תליית תמונות:

ראשית, אתה צריך למצוא את המקום הנכון. זה אומר לקחת בחשבון את גודל היצירה, האור בחדר וכל גורם אחר שעלול להשפיע על איך היצירה נראית על הקיר. לאחר שמצאת את המקום המושלם, הגיע הזמן למדוד. שלב זה הוא קריטי, מכיוון שאתה רוצה לוודא שהתמונה שלך ישרה ומתאימה בדיוק בגודל. 

לאחר מכן, הגיע הזמן לתפוס את הכלים שלך. תזדקק לפטיש, מסמרים או ווי בורג, הכל תלוי בשיטה שאתה בוחר לתליית התמונות שלך, במידה ובחרת בפטיש ומסמר שים לב לקיר שאתה תולה עליו את התמונות, לדוגמא על קיר גבס אי אפשר תמיד לדפוק עם פטיש ומסמר. במידה ובחרת בווי בורג, שים לב שאתה לא מכניס אותם עמוק מידי לתוך הקיר ומשאיר להם מקום מבחוץ אליו כדי לתלות את התמונה.

לבסוף אחרי דפיקת המסמרים או הברגת ווי הבורג, הגיע הזמן לתלות את יצירות האמנות שלכם, שימו לב שהן לא עקומות בתלייה ושהן יציבות.

הסוגים הפופולריים ביותר של אמנות קיר

הסוגים השונים של אמנות קיר הפופולריים ביותר בקרב בעלי בתים. תוכלו לבחור מתוך מגוון סוגים שונים של אמנות קיר, ביניהם ציורים, הדפסים, צילומים ועוד. אתה יכול גם לבחור להציג את אמנות הקיר שלך במגוון דרכים שונות, כולל מסגרות, קנבסים ואפילו קופסאות צל. לא משנה מה תבחר, וודא שאמנות הקיר שלך משקפת את הסגנון והטעם האישי שלך.

יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בבחירת הסוג הנכון של אמנות קיר לבית שלך. ראשית, חשוב על ערכת העיצוב הכוללת של הבית שלך. אילו צבעים וסגנונות אתה רוצה לשלב בעיצוב שלך? אמנות קיר היא דרך מצוינת להוסיף נקודות צבע ועניין לחדר, אז בחרו פריטים שישלימו את העיצוב הקיים שלכם.

שנית, חשבו על נושא היצירה. איזה סוג תמונה אתה רוצה להציג? האם אתה רוצה משהו מופשט או יותר מילולי? בחר פריט שמתאים לנושא הכללי של הבית שלך.

לבסוף, כדאי להתחשב בתקציב הכלכלי שלך, זכור שלפעמים כדאי לחרוג קצת מהתקציב שלך כדי לקבל באמת את מה שרצית. 

עם הפרמטרים הללו בחשבון, אתה בטוח תמצא את אמנות הקיר המושלמת לבית שלך.

אומנות קיר מקנבס

משלוח חינם מאמזון

בקנייה מעל 49 דולר תהיו זכאים למשלוח חינם מאמזון.

*מומלץ לסנן את המוצרים לפי זכאות למשלוח חינם.