כמה אמנות קיר זה יותר מדי?

תוכן עניינים

כמה אמנות קיר זה יותר מדי? זו שאלה שאין לה תשובה חד משמעית, שכן כמות אמנות הקיר שאתה צריך בבית שלך תלויה בהעדפה אישית. עם זאת, יש כמה דברים שכדאי לזכור כשזה מגיע לקישוט הקירות שלך באמנות.

באופן כללי, עדיף להיות עם "היד על הדופק" כשמדובר באמנות קיר תלויה. קל להגזים ולסיים עם מראה עמוס ומבולגן. יותר מדי אמנות קיר יכולה גם לגרום לחלל להרגיש צפוף ולא מזמין.

כאשר מחליטים כמה אמנות קיר לתלות, קחו בחשבון את גודל החדר והריהוט שבו. אם החדר קטן, תליית הרבה יצירות אמנות גדולות יכולה לגרום לו להרגיש אפילו יותר קטן. בחלל גדול יותר, אתה יכול להרשות לעצמך להיות ליברלי יותר עם הבחירות שלך באמנות הקיר.

חשוב גם לחשוב על סגנון החדר כשמחליטים כמה אמנות קיר לתלות. סביר להניח שחדר עם עיצוב רשמי יותר ייראה הכי טוב עם יצירות אמנות פשוטות יותר. חלל נינוח יותר יכול להתמודד עם שילוב גדול יותר של גדלים וסגנונות.

בסופו של דבר, זה תלוי בך להחליט כמה אמנות קיר היא יותר מדי עבור הבית שלך. קחו בחשבון את גודל החלל, סגנון החדר וההעדפות האישיות שלכם בעת קבלת ההחלטה. ואל תפחד להתנסות, אתה תמיד יכול להזיז דברים או להוריד אותם, במידה ואתה משנה את דעתך.

איך לבחור את הכמות הנכונה של אמנות קיר לבית שלך?

אתה רוצה שהבית שלך ייצג אותך, אבל אתה לא רוצה שהוא יראה עמוס. הנה כמה טיפים כיצד לבחור את הכמות והסוג הנכונים של אמנות קיר לבית שלך:

כשזה מגיע לאמנות קיר, יותר זה לא תמיד טוב יותר. טעות נפוצה שאנשים עושים היא למלא את הקירות שלהם עם יותר מדי תמונות קטנות או תמונה אחת גדולה, דבר זה מעמיס יותר מידי על החדר או המקום שאתם מנסים לקשט. במקום זאת, נסו למצוא איזון בין שני הקצוות. בחרו כמה יצירות מפתח שיהוו אמירה בשבילכם וישלימו את העיצוב הקיים שלכם. לדוגמא ניתן להשתמש באומנות קיר ממתכת בחדר עבודה שמעוצב עם רהיטי עץ, שילוב של מתכת ועץ עובד בצורה מעולה.

גורם נוסף שיש לקחת בחשבון הוא גודל היצירה שלך. ודא שהיצירה שתבחר עומדת ביחס לגודל הקיר שלך. אם יש לך קיר ריק גדול, לכו על יצירת אמנות גדולה יותר. לעומת זאת, אם יש לך שטח קטן יותר, היצמד למשהו עדין וקטן יותר.

לבסוף, אל תשכח את הצבע, שקול לבחור ביצירות אמנות שיהיו מנוגדות או משלימות את הצבעים הקיימים בחלל שלך. יצירה צבעונית יכולה באמת להאיר את החדר, בעוד שיצירה מופנמת יותר יכולה להוסיף נופך של תחכום.

רק זכור לקחת את הזמן ולבחור משהו שאתה אוהב. אחרי הכל, זה הבית שלך והוא צריך לשקף את הסגנון הייחודי שלך!

מתי הגיע הזמן להפסיק להוסיף אמנות קיר?

זה יכול להיות קשה לדעת, אבל יש כמה סימנים שיודיעו לך מתי הלכת רחוק מדי. אולי הקירות שלך מתחילים להיראות עמוסים או שנגמר לך המקום. או אולי אתה פשוט לא מרוצה מהאוסף שלך כמו פעם. אם אחד מהדברים האלה קורה לך, אולי הגיע הזמן להפסיק להוסיף אמנות קיר ולהתמקד בדרכים אחרות לקשט את הבית שלך.

אם הקירות שלך מתחילים להיראות עמוסים, אולי הגיע הזמן להפסיק להוסיף אמנות קיר. העומס יכול לגרום לחדר להרגיש קטן וצפוף, כך שאם הקירות שלך מכוסים ביצירות אמנות, אולי הגיע הזמן לסדר אותן. תסתכל על האוסף שלך ותראה אם ​​יש פריטים שאתה לא ממש אוהב. אם יש, שקול למכור אותם או לתת אותם אתה כמובן יכול לאחסן אותם או להעביר לחדר אחר. 

אם אתה פשוט לא מרוצה מהאוסף שלך כמו פעם, אולי הגיע הזמן לשינוי. זה טבעי שהטעמים שלנו יתפתחו עם הזמן, אז אם תגלו שאתם כבר לא נמשכים לפריטים שיש לכם, אולי הגיע הזמן להיפטר מהם. זה לא אומר שאתה צריך להיפטר מכל אמנות הקיר שלך, רק היצירות שאתה לא אוהב יותר. לפעמים, התחלה חדשה היא כל מה שאנחנו צריכים כדי להתאהב שוב בקולקציות שלנו.

כשזה מגיע לאמנות קיר, אין תשובה נכונה או לא נכונה לכמה זה יותר מדי. הכל תלוי במה מתאים לך ולבית שלך. אם הקירות שלך מתחילים להרגיש עמוסים או שנגמר לך המקום, אולי הגיע הזמן להפסיק להוסיף פריטים חדשים. אבל אם אתה פשוט לא מרוצה מהאוסף שלך כמו פעם, אולי הגיע הזמן לשינוי. בסופו של דבר, ההחלטה מתי להפסיק להוסיף אמנות קיר תלויה בך.

כמה אמנות קיר זה יותר מדי?

איך אתה יודע מתי הוספת מספיק אמנות קיר?

הוספת יותר מדי אמנות קיר לבית שלך יכולה להיות גרועה באותה מידה כמו שיש לך מעט מדי. אתה רוצה שהבית שלך ירגיש כמו מקלט, מקום נוח ורגוע, לא בלגן עמוס. אז איך תדע מתי הוספת מספיק אמנות קיר? הנה כמה טיפים שבעזרתם  תוכל ליצור את קיר הגלריה המושלם שיציג את האישיות והסגנון שלך תוך כדי השארת שפע של שטח פתוח.

התחל עם תוכנית: לפני שאתה מתחיל להוסיף באופן אקראי אמנות לקירות שלך, חשוב שתהיה לך תוכנית. החליטו על המראה הכללי אליו אתם מכוונים ואיזה סוג של יצירות אמנות הכי מתאימות לחזון שלכם ולסגנון שלכם. אם אינכם בטוחים היכן להתחיל, נסו לחפש באינטרנט מקורות להשראה או לבקר בגלריית האמנות המקומית שלכם.

בחר את הגודל הנכון: לאחר שבחרת את הגרפיקה שברצונך להוסיף לאוסף שלך, הקפד לבחור יצירות בגודל המתאים לחלל. יצירות אמנות גדולות יכולות להרוס חדר קטן, אז הקפידו לבחור בהתאם. ואל תשכחו להתייחס לפרופורציה! כמה יצירות אמנות קטנות הממוקמות יחד יכולות ליצור השפעה גדולה, בעוד שיצירות גדולות מדי יכולות לגרום לחלל הקטן להרגיש עמוס.

לחשוב, לחשוב, לחשוב: זה שמצאת את היצירה המושלמת לא אומר שאתה צריך להוסיף אותה לאוסף שלך מיד. קח קצת זמן לערוך את הבחירות שלך ובחר רק את היצירות הטובות ביותר שמשקפות באמת את הסגנון האישי שלך. זה יעזור לך להימנע מהוספת יותר מדי אמנות קיר ולסיים עם חלל שמרגיש עמוס וסוחף, רק אומנות שאתה באמת בטוח שאתה רוצה תוסיף לאוסף שלך , דבר מאוד יפה באמנות הוא שאין פשרות זה נטו האהבה שלך לאומנות ואין דעה נכונה או לא נכונה.

היו סלקטיביים: כשזה מגיע לבחירת יצירות אמנות לבית שלכם, חשוב להיות סלקטיביים. לא כל יצירת אמנות הולכת להתאים למקום שלך או לטעם שלך. אז קח את הזמן שלך בבחירת החלקים הנכונים, ואל תפחד לוותר על משהו אם הוא לא ממש מתאים.

צור איזון: אחד הדברים החשובים ביותר שיש לזכור בעת הוספת אמנות קיר לבית שלך הוא ליצור איזון. יותר מדי מסוג אחד של אמנות יכול להפיל את כל המראה של החדר, אז הקפד לערבב ולהתאים סגנונות וגדלים שונים.

עיצוב החדר עם אומנות קיר

משלוח חינם מאמזון

בקנייה מעל 49 דולר תהיו זכאים למשלוח חינם מאמזון.

*מומלץ לסנן את המוצרים לפי זכאות למשלוח חינם.