ציור קיר לחדר נוער

תוכן עניינים

רעיונות לציור קיר לחדר שינה בגיל ההתבגרות

מחפש דרכים לשפר את חדר השינה של הילד המתבגר שלך? שכבת צבע טרייה היא תמיד אופציה, אבל למה לא ללכת על משהו קצת יותר ייחודי כמו ציור קיר לחדר נוער? אם הנער המתבגר שלך אומנותי, למה שלא תהפוך את חדר השינה שלו לגלריה אישית משלו? בדוק את הרעיונות האלה לציורי קיר לחדר שינה בגיל ההתבגרות:

  • צורות גיאומטריות. צורות גיאומטריות הן דרך אופנתית וייחודית להוסיף קצת עניין ויזואלי לחדר שינה. השתמש בסרט ציירים כדי ליצור צורות שונות על הקיר ואז צבע בתוך הקווים. זוהי דרך מצוינת ליצור נקודת מיקוד בחדר.
  • ציור קיר לחדר נוער. אם המתבגר שלך באמת אוהב אמנות, אולי הוא ירצה לנסות ציור קיר על אחד הקירות בחדר שלו. זה יכול להיות כל דבר מסצנת טבע ועד להקה או תוכנית טלוויזיה שהם אוהבים, זה תלוי בהם.
  • קיר בצבע שונה. צבעו קיר אחד בצבע או דוגמה מודגשת והשאירו את שאר הקירות ניטרליים. זוהי דרך מצוינת להוסיף קצת אישיות לחדר מבלי להגזים יותר מדי.
ציור קיר מיוחד לחדר נוער

כיצד לבחור את ציור הקיר המתאים לחדר השינה של הילד המתבגר שלך?

כשהילד המתבגר שלך נכנס לגיל ההתבגרות, הוא ירצה שהחדר שלו ישקף את האישיות הייחודית שלו. הוא עשוי להתחיל לבטא את עצמו באמצעות בחירות לבוש שונות, תסרוקות ומוזיקה. וכמובן, הוא ירצה לשים חותמת משלו על עיצוב חדר השינה שלו. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי בחירת ציור קיר לחדר נוער ולהתאים אותו לילד שלכם. אבל עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות, איך בוחרים נכון?

הנה כמה דברים שכדאי לזכור שיעזרו לך לבחור את ציור הקיר המושלם לחדר השינה של הנער המתבגר שלך:

שקול את האינטרסים שלו

בראש ובראשונה, תרצה לשקול את האינטרסים של הילד המתבגר שלך בעת בחירת ציור קיר לחדר נוער. לדוגמה, אם הוא עוסק בספורט, כדאי לשקול פוסטרים של השחקנים או הקבוצות האהובות עליו. לחלופין, אם הוא עוסק באופנה, אתה יכול לחפש רישומים הכוללים עיצובים אופנתיים או תלבושות מסוגננות. יש כל מיני ציורי קיר זמינים הנותנים מענה לתחומי עניין שונים, אז קח קצת זמן לדפדף ולראות מה יש שם בחוץ.

שקול את הסגנון שלו

גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון הוא הסגנון האישי של הילד המתבגר שלך. האם הוא מעדיף צבעים עזים ומלאי חיים? או שהוא מעדיף גוונים מאופקים ומרגיעים יותר? חפש ציורי קיר שמתאימים לאסתטיקה של הסגנון הכללי של הילד שלך. זה יעזור ליצור חדר שינה שהוא גם מסוגנן וגם מזמין בשבילו.

תחשוב על העיצוב הכללי

בעת בחירת ציור קיר לחדר נוער, חשוב לחשוב גם על העיצוב הכללי של החדר. לדוגמה, אם הקירות כבר מכוסים בתמונות ובציורים, אולי כדאי ללכת עם ציור מאופק יותר שאינו מתחרה ביצירות האמנות האחרות. לחלופין, אם החדר ריק למדי, אתה יכול ללכת עם ציור שיותר מושך את העין המשמש כנקודת המוקד של החלל. שקול את האלמנטים האחרים בחדר לפני קבלת ההחלטה הסופית שלך.

הגודל משנה

דבר מאוד חשוב שאתה צריך לקחת בחשבון הוא גודלו של ציור קיר לחדר נוער. האם זה ישתלב בחלל שיש לילד שלך? אתה לא רוצה לסיים עם ציור קיר קטן מדי או גדול מדי עבור החדר. מדוד את הקיר והשווה אותו למידות הציור לפני ביצוע הרכישה.

תבחר בחכמה

כשזה מגיע לבחירת ציור קיר לחדר נוער, יש אינסוף אפשרויות זמינות. אז איך תדע איזה מהם מתאים לילד המתבגר שלך? הדרך הטובה ביותר לצמצם את הבחירות היא להתחשב בתחומי העניין והתחביבים שלו. האם ילדך נהנה מאמנות? אם כן, אולי הוא ירצה עיצוב מופשט יותר. האם הוא הרבה בטבע? אם כן, נוף עשוי להיות יותר הסגנון שלו. על ידי התחשבות בתחומי העניין שלו, תוכל למצוא עיצוב שהוא יאהב להסתכל עליו כל יום.

עיצוב מיוחד לחדר נוער

 רעיונות לעיצובי קיר בחדר השינה של הנער המתבגר שלכם

אם אתה מחפש משהו קצת יותר מהנה ויצירתי מאשר לצבוע את קירות חדר השינה של הילד המתבגר שלך בצבעים אחידים, למה שלא תנסה משהו אחר ותתן לו לבטא את האישיות שלו באמצעות ציור קיר לחדר נוער? הנה 15 רעיונות לאומנות קיר לחדר ילדים ונוער שיעזרו לך להתחיל.

  1. מפת עולם ענקית מושלמת לחובבי הנסיעות המתהווים. הוא יכול לתכנן את כל המקומות שהוא רוצה לבקר ביום מן הימים ולחלום על כל ההרפתקאות שיהיו לו. ניתן לבחור מפת עולם מצוירת / מודפסת או כפוסטר.
  2. קיר לוח מצוין לציור, לשרבוט או סתם לרשום תזכורות. זה גם קל למחוק ולהחליף אותו בתדירות שהוא רוצה. קיר זה מאפשר לילד לצייר וניתן למחוק בקלות כמו בלוח בבית הספר.
  3. כסו את הקירות בתמונות, גלויות ושאר מזכרות מהמקומות או החוויות האהובות עליהם. זו דרך מצוינת להפוך את חדר השינה שלו למוזיאון אישי.
  4. אם הוא בעניין של מוזיקה, צרו קולאז' ענק של עטיפות אלבומים, פוסטרים של קונצרטים וחתימות מהמוזיקאים האהובים עליו.
  5. למתבגר המתמצא באופנה, צור קולאז' תמונות של קרעי מגזינים ותמונות מסלול מהמעצבים האהובים עליו.
  6. חובבי ספורט יאהבו חדר שינה מכוסה בדגלונים של הקבוצה שלהם, גופיות ומזכרות אחרות.
  7. חובבי סרטים יכולים ליצור גלריה של כרזות סרטים מהסרטים האהובים עליהם.
  8. בני נוער אמנותיים יכולים להפוך את חדר השינה שלהם לסטודיו לאמנות אישי משלהם עם קנבסים גדולים על הקירות לצייר עליהם.
  9. צור פאזל ענק על הקיר שיוכלו להרכיב חלק אחר חלק. זוהי דרך מצוינת ללמד אותו סבלנות וכישורי פתרון בעיות.
  10. להשתמש בשבלונות ליצירת דוגמאות או עיצובים חוזרים על הקירות בכל ערכת צבעים שהוא רוצה.
  11. כוכבים זוהרים בחושך מושלמים ליצירת מפלט לילי שמרגיש כמו הפלנטריום האישי שלהם.
  12. הצמד אורות נוצצים סביב היקף החדר למגע רומנטי ומרגיע.
  13. להשתמש בוואשי טייפ או במדבקות קיר נשלפות כדי ליצור דוגמאות גיאומטריות או כל עיצוב שהוא יכול לחלום עליו, השמיים הם הגבול.
  14. הקדש קיר אחד לצביעה ותן להם להשתולל ביצירתיות, זה יהיה כמו קיר ריק בחדר השינה שלהם שהם יכולים להחליף אותו בתדירות שהם רוצים.
  15. הדבק תמונות, פתקים, כל דבר באמת כדי ליצור לוח מודעות ענק שבו הם יכולים לארגן חזותית את המחשבות שלהם או להציג דברים שנותנים להם השראה.

משלוח חינם מאמזון

בקנייה מעל 49 דולר תהיו זכאים למשלוח חינם מאמזון.

*מומלץ לסנן את המוצרים לפי זכאות למשלוח חינם.