סגנונות ציור – המדריך השלם

תוכן עניינים

בין אם אתה בעל עסק המעוניין להוסיף קצת אלגנטיות למשרד שלך או בעל בית שרוצה להתאים אישית את מרחב המחיה שלך, הבנת סגנונות ציור שונים יכולה לעזור לך לקבל את ההחלטה הנכונה לצרכים שלך.

ישנם אלפי סגנונות ציור שונים בחוץ, וסגנונות חדשים נוצרים כל הזמן. אז איך תבחרו את המתאים לפרויקט שלכם? בפוסט זה, נפרק כמה מסגנונות הציור הפופולריים ביותר כדי שתוכל לקבל החלטה מושכלת לגבי איזה מהם מתאים לך.

תמונה של צבעים לציור

סגנונות ציור שונים

ריאליזם

ריאליזם הוא אולי הפשוט ביותר מבין כל סגנונות הציור. כפי שהשם מרמז, זהו סגנון המתמקד ביצירת תמונות שנראות מציאותיות. ניתן להשיג זאת באמצעות התבוננות קפדנית ותשומת לב לפרטים. אמנים המתמחים בריאליזם מבלים לעתים קרובות שעות בלימוד הנושא שלהם עוד לפני שהם מתחילים לצייר.

אחד היתרונות של ריאליזם הוא שקל לצופים להבין על מה הם מסתכלים. זה הופך אותו לבחירה טובה עבור פרויקטים מסחריים שבהם הבהירות היא המפתח. עם זאת, ריאליזם יכול להיות גם גוזל זמן ויקר, מכיוון שהוא דורש רמה גבוהה של מיומנות ודיוק.

מופשט

בניגוד לריאליזם, אמנות מופשטת אינה מנסה לייצג את המציאות בצורה מדויקת. במקום זאת, הוא משתמש בצורות, צבעים ומרקמים כדי ליצור ציורים המעוררים תגובה רגשית אצל הצופים. ניתן לפרש רישומים מופשטים בדרכים רבות ושונות, ולעתים קרובות אין פרשנות "נכונה". זה הופך את האמנות המופשטת לבחירה טובה עבור פרויקטים שבהם אתה רוצה שלצופים תהיה חוויה ייחודית משלהם.

עם זאת, מכיוון שאמנות מופשטת יכולה להיות פתוחה לפרשנות, ייתכן שהיא לא הבחירה הטובה ביותר עבור פרויקטים שבהם הבהירות חשובה. בנוסף, ייתכן שחלק מהצופים לא יגיבו טוב לאמנות מופשטת מכיוון שהיא יכולה להיות מאתגרת להבנה.

סטייליזציה

סטייליזציה היא סוג של ציור המשלב אלמנטים של ריאליזם והפשטה כאחד. במילים אחרות, זהו סגנון שלוקח משהו מהעולם האמיתי ומסוגנן אותו כדי ליצור תמונה מציאותית וייחודית כאחד. סגנון זה משמש לעתים קרובות בקריקטורות ובקומיקס, מכיוון שהוא מאפשר לאמנים ליצור תמונות מוכרות אך עדיין מספקות תחושה של אסקפיזם.

אם אתה מחפש משהו שיבדל את הפרויקט שלך מאחרים ועדיין יישאר מובן, אז סטייליזציה עשויה להיות הבחירה הנכונה עבורך. עם זאת, מכיוון שסגנון זה מסתמך במידה רבה על פרשנות של אמנים, זה יכול להיות קשה להשיג עקביות בין מספר פרויקטים או מעצבים.

אימפרסיוניזם

אימפרסיוניזם מאופיין במשיכות מכחול מהירות ורפויות המעניקות לציור או לציור מראה לא גמור. סגנון זה הפך פופולרי על ידי אמנים כמו קלוד מונה ופייר-אוגוסט רנואר. רישומים אימפרסיוניסטיים הם לרוב רכים וחלומיים, מה שהופך אותם לבחירה טובה עבור חללים שנועדו להיות מרגיעים או רומנטיים.

סוריאליזם

הסוריאליזם הוא שלוחה של האימפרסיוניזם; עם זאת, במקום להתמקד בלכידת המציאות, אמנים סוריאליסטים ביקשו לתאר את העולם כפי שהם ראו אותו דרך עיניהם – מה שלעתים קרובות היה מוזר וחסר היגיון. סוג זה של ציור יכול להיות מטריד או אפילו מטריד, אבל גם מרתק. ציור סוריאליסטי משמש בצורה הטובה ביותר במרחבים שבהם אתה רוצה שאנשים יעצרו ולבהות לזמן מה!

סגנון ציור אסטרקטי

בחירת סגנונות ציור המתאימים לבית שלך

סגנון הציור שאתה בוחר לבית שלך יכול לומר הרבה על הטעם והסגנון האישי שלך. זה יכול להיות גם השתקפות של התקופה האדריכלית של הבית שלך. בבחירת סגנון ציור, חשוב לקחת בחשבון את המראה והתחושה הכלליים שאתם רוצים להשיג לחלל שלכם.

מסורתי

סגנון הציור המסורתי מוגדר על ידי שימוש בסימטריה ואיזון. המראה הקלאסי הזה מושג על ידי תליית תמונות במרחקים שווים זו מזו ושימוש במסגרות דומות. אם יש לך אוסף של אמנות או תמונות, ניתן לתלות אותם בתבנית דמוית רשת. ציור מסורתי נראה הכי טוב בחללים רשמיים כמו חדרי אוכל וחדרי מגורים.

עכשווי

סגנון הרישום העכשווי מוגדר על ידי שימוש בקווים נקיים ובצורות גיאומטריות. מראה מודרני זה מושג על ידי תליית תמונות בסידורים אסימטריים ושימוש במסגרות פשוטות. אם יש לך אוסף של אמנות או תמונות, ניתן לתלות אותם בדוגמה לא סדירה. ציור עכשווי נראה הכי טוב בחללים לא רשמיים כמו מטבחים וחדרי שינה.

אקלקטי

סגנון הרישום האקלקטי מוגדר על ידי השימוש שלו בערבוב והתאמה של אלמנטים שונים. מראה ייחודי זה מושג על ידי תליית תמונות במגוון גדלים ומסגרות. אם יש לך אוסף של אמנות או תמונות, ניתן לתלות אותם בדוגמה אקראית. ציור אקלקטי נראה הכי טוב בחללים מעורבים כגון חדרי בוץ ומשרדים ביתיים.

תמונות ממגוון סגנונות ציור

כיצד לבחור את סגנון הציור המתאים למשרד שלך

הדרך בה אתם מעצבים את חלל המשרד שלכם יכולה להשפיע רבות על האווירה במקום העבודה שלכם. אם אתה רוצה לעודד יצירתיות ושיתוף פעולה, אולי תרצה לשקול תוכנית קומה פתוחה יותר. עם זאת, אם אתה מחפש לקדם מיקוד וריכוז, אולי תרצה להישאר עם משרדים או תאים בודדים. אבל מה לגבי יצירות האמנות על הקירות שלך? תאמינו או לא, הרישומים או הציורים שתבחרו יכולים להשפיע גם על מצב הרוח במשרד שלכם. להלן מספר דברים שכדאי לזכור בעת בחירת סגנון הציור המתאים למקום העבודה שלך.

1. מטרת הציור

בראש ובראשונה, אתה צריך לחשוב למה אתה תולה ציור במשרד שלך מלכתחילה. האם זה פשוט לקישוט? או שאתה רוצה שזה יספר לשלוח הודעה ספציפית? לדוגמה, אם אתה מקווה לעורר יצירתיות, אולי תרצה לבחור ציור מופשט או גחמני. מצד שני, אם אתם מחפשים לקדם מיקוד ופרודוקטיביות, אולי תרצו משהו שליו ומרגיע יותר.

2. הסגנון של המשרד שלך

הדבר הבא שיש לקחת בחשבון הוא הסגנון הכללי של המשרד שלך. האם זה מודרני או מסורתי? תעשייתי או כפרי? הציור שתבחר צריך להשלים את הסגנון של חלל המשרד שלך. לדוגמה, אם יש לכם משרד מודרני, אולי כדאי לכם לבחור ציור עם קווים נקיים ופרטים מינימליסטיים. עם זאת, אם יש לך משרד כפרי יותר, אולי תרצה משהו עם צורות ומרקמים אורגניים יותר.

3. הצבעים של המשרד שלך

גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון הוא ערכת הצבעים של המשרד שלך. תרצה לבחור ציור המכיל צבעים המשלימים את שאר העיצוב שלך. לדוגמה, אם המשרד שלך הוא בעיקר גוונים ניטרליים כמו לבן ואפור, אולי תרצה להוסיף פופ של צבע עם ציור בצבעים עזים. מצד שני, אם המשרד שלך כבר די צבעוני, אולי תרצה להישאר עם ציור בשחור-לבן או בגוון ספיה.

משלוח חינם מאמזון

בקנייה מעל 49 דולר תהיו זכאים למשלוח חינם מאמזון.

*מומלץ לסנן את המוצרים לפי זכאות למשלוח חינם.