דרכים להציג ציורי קנבס

תוכן עניינים

ציורי קנבס יכול להאיר כל חדר בבית שלך. אבל אם לא נזהרים, זה יכול גם להיראות לא במקום. המפתח לביצוע עבודת ציורי קנבס בבית שלך הוא לשלב אותו בעיצוב הקיים שלך. הנה כמה דרכים יצירתיות לעשות בדיוק את זה:

1. ציורי קנבס תלויים

אחת הדרכים הפופולריות ביותר להציג ציור קנבס היא פשוט לתלות אותו על הקיר. אבל יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לוודא שהציור שלך נראה הכי טוב כשהוא תלוי.

ראשית, קחו בחשבון את גודל הציור ביחס לחלל הקיר. ציור גדול על קיר קטן יכול להיראות מהמם, בעוד שציור קטן על קיר גדול יכול להיראות אבוד.

שנית, חשבו על ערכת הצבעים של החדר ובחרו מסגרת המשלימה אותו.

שלישית, החליטו אם אתם רוצים שהציור יהיה נקודת מוקד או יצירת מבטא.

ורביעית, יש לוודא שהחומרה התלייה מאובטחת כהלכה כדי שהציור לא ייפול וייפגע.

2. ציורי קנבס על כני ציור שולחניים

אם אין לך מספיק מקום בקיר לציור קנבס תלוי, או אם אתה רוצה משהו נייד יותר, שקול להציג את ציור הקנבס שלך על כן ציור. כני ציור לשולחן מגיעים במגוון גדלים וסגנונות, כך שבטוח תמצא אחד שמתאים גם לציור שלך וגם לסגנון הקישוט שלך. ממש כמו בציורי קנבס תלויים, כדאי לשים לב לגודל הכן ביחס לגודל הציור ולבחור סכמת צבעים המשלימה את העיצוב הקיים שלכם.

3. ציורי קנבס צפים

דרך ייחודית נוספת להציג ציור קנבס היא באמצעות ריחוף על מדף או במסגרת. זה יעיל במיוחד אם יש לך קנבס קטן או צורה מעניינת שאתה רוצה להשוויץ. To Float Your Art מספקת מסגרות מותאמות אישית המאפשרות לך לצוף את יצירות האמנות שלך בתוכם באמצעות חומרה מיוחדת. זה נותן אשליה שיצירות האמנות שלך מרחפות באוויר, מה שבטוח ירשים את האורחים שלך!

4. צור קיר גלריה

דרך פופולרית להציג ציורי קנבס היא ליצור קיר גלריה. לשם כך, התחל בבחירת כמה (3-5) ציורים קטנים יותר המשלימים זה את זה. לאחר מכן, בעזרת קלטת ציירים או רצועות Command, מפה היכן כל ציור יגיע על הקיר. לאחר שתהיו מרוצים מהסידור, התחילו לתלות את הציורים אחד אחד.

תליית ציור קנבס על הקיר

5. מיקס והתאמה מסגרות

אם אתה רוצה שהציורים שלך באמת יבלטו, נסה לתלות אותם במסגרות לא תואמות. זה נראה נהדר במיוחד אם אתה תולה ציורי קנבס מרובים יחד. רק הקפידו לבחור מסגרות המשלימות את הצבעים והסגנון של הציור עצמו.

6. תהיו יצירתיים עם מדפים

מדפים הם לא רק לספרים – אפשר להשתמש בהם גם להצגת ציורי קנבס! אם יש לכם מדפים צפים בבית, שקול להשתמש בהם כדי ליצור קיר גלריה מאולתר. לחלופין, אם יש לך ציור קנבס גדול יותר שברצונך להציג לתצוגה, הישען אותו על גב כוננית ספרים או שולחן קונסולה. האפשרויות אינסופיות!

7. השתמש בו בתור ראש מיטה

אחת הדרכים האחרונות להציג ציור בד היא להשתמש בו כראש מיטה בחדר השינה שלך! זו יכולה להיות דרך מושכת את העין וייחודית להציג ציור, והיא גם סופר פונקציונלית מכיוון שהיא תשמש כראש מיטה כשתזדקק לכפתור הנודניק הזה! אם תבחר באפשרות זו, רק הקפד להבטיח ששקעי החשמל יהיו נגישים כך שתוכל לחבר בקלות את מנורת המיטה שלך מבלי שתצטרך לטפס על הציור כדי להגיע לשקע! בין אם אתה תולה אותו, משען אותו, נשען אותו על משהו, תולה אותו בקבוצה, או אתה משתמש בו כראש מיטה, הצגת ציורי קנבס בבית שלך יכולה להיות פונקציונלית ומסוגננת כאחד!

8. השתמש בהם כמחלקי חדרים

דרך יצירתית נוספת להשתמש בציורי קנבס היא כמחיצות חדרים. אם יש לכם חלל קונספט פתוח שאתם רוצים לחלק לאזורים נפרדים, אז תליית כמה קנבסים מהתקרה היא דרך מצוינת לעשות זאת! זוהי גם אפשרות מצוינת אם אתה רוצה להוסיף קצת פרטיות לחדר מבלי לסגור אותו לחלוטין. רק וודא שהבדים יהיו בהירים מספיק כדי שניתן יהיה להזיז אותם בקלות במידת הצורך.

יש אינסוף אפשרויות בכל הנוגע להצגת ציור קנבס בבית. הכל על יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה! עם קצת דמיון, אתה יכול להפוך כל חלל לגלריה לאמנות אישית משלך. אז למה אתה מחכה? להתחיל היום!

שימוש בכני ציור לקנבס

משלוח חינם מאמזון

בקנייה מעל 49 דולר תהיו זכאים למשלוח חינם מאמזון.

*מומלץ לסנן את המוצרים לפי זכאות למשלוח חינם.